IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jangan Buruk Sangka...!!!!

>> Friday, September 14, 2012

Relakssss.... beb... jangan mudah salah sangka beb... dengan gambar tu... apatah lagi tengah malam Jumaat nih....!!!!

Sekadar nak bersantai tengah malam Jumaat... berkebetulan pulak terkena pada malam nih... iaitu malam yang dalam kepala hotak bangsa melayu takda benda lain lagi dah.... hahahaha... sendiri mau ingat laaaa....!!!!

Dah jadi satu budaya kepada bangsa melayu yang di agongkan oleh puak2 penchachai umporno laknatullah tuuu....!!!! Waima menjadi bahan lawak pada pak lebai yang berjubah berserban jugak.... hahahaha... seronok bebenor bila tiba malam Jumaat... hahahaha..., yang gigi dah berterabur bersongkok tinggi jalan bertongkat pun tumpang berdegar... hahahaha....

Walau bagaimana pun..., bagi gua malam nih gua tetap nak bunuh Syaitan..., dan janganlah lu orang buruk sangka lagi... Syaitan yang gua nak bunuh tu adalah umno laknatullah nirojim beb....!!!

(nota: gambar kat atas tu hanyalah sepohon pokok jer...)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP