IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Baru Betul "HARAMJADAH"..nya...!!!!

>> Wednesday, September 26, 2012

Rupa-rupanya baru gua tau yang umno ni pelawak yang pandai temberang. Siyessss... beb..., sebelum nih gua tak tau langsung... hahahaha....!!!! Kerja tetap umno hanyalah berlawak untuk hiburkan hati kita semua. Betul tak gua kata umno nih parti lawak...!!!

Karpal Singh dengan Kit Siang dok relax dari dulu sampai la.... kah kah kah... ada ka nak lawan dengan Karpal Singh yang OKU dok atas kerusi roda tu pakat pi ramai-ramai nak pukui kah kah kah..!!!

Dah la tu sentuh pun tak berani kah kah kah, aduh nak tergelak aku takleh tahan tengok teloq umno kecut kah kah kah... inikan pulak nak lawan dengan Mat Salleh kah..kah..kah...!!!!

Lim Chong Wei menang melayu kalut pi sambut... siap merebut bagi duit lagi...!!! tapi orang melayu umno tetap dok mengata kat cina.

Orang2 tua Melayu benci sungguh dengan DAP. Setaraf musuh negara katanya, yang hairannya DAP tidak pula diharamkan. Tapi UMNO Pernah Diistiharkan sebagai sebuah pertubuhan HARAM. Boleh percaya ke... dengan dakyah syaitan2 umno yang kaki hasut dan kaki buat fitnah untuk melaga-lagakan antara kaum di Malaysia ini...????

Walau apa pun gua tetap HARAMKAN anak2 gua yang masih bersekolah untuk beli buku latihan seperti dalam gambar dibawah tuuuu.... kenapa gua HARAMKAN..!!!!

Sebabnya...., gua tak nak anak2 gua di seret ke balai polis dengan tangan bergari atas tuduhan pijak muka/gambar Perdana Menteri Najib Razak... hahahaha... itu satu Penghinaan wa cakap luuuu.... muakakakakakakaaaaaaa....!!!!

Nota; Keterdesakan umno/bn dah tak dapat dibendung lagiiiii.... sampai buku latihan anak2 sekolah pun ditepekkan dengan muka HARAMJADAH tuuuuu....!!!!

Perkataan "Haramjadah" gua belajar dari Perdana Menteri... eekkkkk...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP