IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hidup Dan Mati Ku Hanya Untuk UMNO...!!!!

>> Thursday, September 20, 2012

Gua dah tak tau nak kata apa lagi dengan orang tua nih... lantak pi kat dia laaaaa...., payah kalau dah hidup dan mati dia hanya untuk umno laknatullah... hahahaha...!!!!

Lu orang layan sambung baca kat sini.

Sebab gua malas nak layan seperti di bawah nih...;
dipetik dari seorang sahabat yg menetap di luar negara

Negara ku lucu?: mendengar berita tentang banjir di Selangor dan sekitar Lembah Klang, membuat aku tertanya2 mampukah masalah ini berakhir. Selain dari banjir, masalah sampah, jalan berlubang, kesesakan jalan raya, tekanan air rendah, pengankutan awam yg baik, sekolah sesak, jenayah tinggi. bila rumah siap selain memikir sofa dan cat apa nak bubuh. Kena juga fikir besi apa nak letak untuk pintu dan tingkap, penggara apa nak guna, nak upah jaga untuk buat ronda kawasan ke dak?Ini antara masalah yg telah lama bersarang dalam kepala aku. 

Tapi tiada pemimpin kecil dan besar yg bersedia menyelesaikannya. Semua pemimpin, hanya bercakap perkara besar. Kadang2 mereka bercakap perkara yg tak perlu; isu Sultan tak dijemput ke sambutan ambang merdeka (sampai dibincang ke Exco), kentut atas gambar (khabarnya ada yg akan dibuang Kolej dan PTPTN), baca puisi didataran merdeka, siapa bagi duit kat NGO, bendera perlu ada berapa jalur... Malah polis dan media jadi kalut.
Untuk apakah semua ini? Tolonglah hentikan kegilaan ini... Ia sudah tidak lucu...
Izinkan..., gua tambah ajinomoto sikit, ada mufti punyalah ramai dan ularmak pun ramai, ketua agama islam pun ramai... tapi apa yang diorang buat...???? Sibuk nak berpolitik jugak ke...!!!

Negara Malaysia sememangnya sebuah negara yang Lucu...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP