IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ronaldinho Dah Jadi Penyanyi.

>> Tuesday, August 07, 2012


Ronaldinho dah tak mau main bola beb... !!!!
Dia kata kat gua... selama nih dia terasa macam orang bangang jer... apabila berada dalam padang. Bola sebiji menjadi rebutan dengan 21 orang bangang yang lain... lastly dia buat keputusan nak berhenti jadi orang bangang... hahahaha...!!!!

"Habis tu lu nak buat apa lepas nih... " gua tanya dia...

Dia kata nak jadi penyanyi beb...!!!!... gua bantai gelak guling2... wa cakap luuu....!!!! (sebab gua terbayangkan dia gigit mikrofon...). Lepas tu dia hulur CD kat... gua... album pertama... katanya...

Perghhhh.... gua pun layan aarrrr.... beshhhh... gak lagu dia beb... hahahaha...!!!



Kot... mana pun colour kuning mesti nak selit gak dalam klip video tu... gua tau la lu Brazil...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP