IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lembu Dan Nyamuk Spesies Binatang kan....????

>> Tuesday, August 07, 2012

Sejak 1 Ogos hingga hari ini gua menyepi... hehehehe... bukan setakat tak buat apa2 posting pada blog dan baca email, laptop pun gua tak pandang... takda hati langsung beb... hahahaha...!!!

Apa2 pun terima kasih pada kenkawan yang bertanyakan khabar berita melalui sms dan juga dalam ruang komen dari entry ini... hahaha.. sayang jugak lu orang kat gua eekkkkk... ngeeee....!!!

Kepada Puan Zuraida Kamarudin... gua nak nasihatkan lu supaya jangan panggil si Lembu tu "Menteri Lembu".. kesian kat dia tau.... hahahaha... jaga sikit mulut lebar tuuu... nak kena cabai ke...???

Bukan ke... si Mami Lembu dah bagitau... walaupun tidur sekandang dengan Papi Lembu, dia tetap tak tau Papi Lembu ada bida projek Lembu2 1Malaysia... yang bernilai 250 juta hengget... hahahahaha....!!!!

Weeeiiii.... lu orang pun satu hal...., di bulan baik lagi mulia nih.. tolonglah percaya cakap Bekas Menteri Masyarakat Lembu dan Wanita  tuuuu.... oopppssss... tersyasyul la pulak... eerrrrr... tolonglah percaya cakap Mami Lembu tuuuu... dah berapa kali dia pergi umrah semata2 kerana kes duit projek lembu lesap... lembunya ntah kemana-mana... hahahaha...!!!!

Part tak bleh blah... si Papi Lembu tu bijak sungguh menyimpan rahsia yeaaaa.... cowwie (doggie) satu kandang pun si Mami Lembu tak tau Papi Lembu ada projek 250 juta hengget ekkkk... perghhh... hebat.. hebat..., ini mesti belajar dari filem Madu Tiga nih.... kah... kah... kah...!!!!

Mami Lembu tak mau tanya ke...????
Papi Lembu sudah ada berapa bini lembu... ???? muakakakakaaaaa....
Anak2 Lembu yang dok ada 3 ekoq tu... betul ke.. hasil sekandang... atau berkandang2.. hahaha....!!!!
Payah jugak tau kalau sekandang dengan spesies yang pandai simpan rahsia nih..!!!!

Walau apa pun... Mami Lembu tak payah risau dan stress laaaaa.... pergi jelah berdoa depan Kaabah tu supaya bn menang PRU-13 nanti.... close case wa cakap luuuu.... hahahaha....!!!!

Tapi sebelum tu... gua nak minta Mami Lembu tolong jawap soalan untuk membodohkan makhluk yang bernama manusia seperti kat bawah ni...., sepatutnya gua nak minta Mufti Perak atau pun Hasan Lucius jawapkan... memandangkan Mami Lembu nih Bekas Menteri.. jadi gua minta dia jelah tolong jawapkan....;


Lu orang agak2 Tuan Hakim percaya ke sorok selipar dalam rumah nanti nyamuk fikir takda orang kat rumah...???? Macam sama jerrr.... bila Mami Lembu kata walau tiap2 malam kena toron dalam kandang dia tetap tak tau mamu lembu ada projek 250 juta hengget.... hehehehehe....

Lembu dengan Nyamuk spesies binatang kan....????

Nota: Errr... Mami Lembu kenal tak dengan Pak Zain Tauke Lembu di Kapar Klang, kalau Mami lembu tak kenal takpe laaaa... tapi Noh hujan Omar pasti kenal kan....???? Bukannya apa... Pak Zain cakap beberapa bulan yang lepas ada orang beli lembu dia berapa puluh ekoq ntah... di suruh hantar ke Ladang Lembu NFC... pasal ada orang PR nak buat lawatan masa tu.... hehehehe..., kirim salam kat Pak Zain yeaaaa...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP