IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kisah 3 Ekoq Penyangak.

>> Friday, August 17, 2012

Seperti kita sedia maklum Najib Razak seorang Perdana Menteri yang takda TELOR. Pengecutnya mamat nih.. lebih teruk daripada Pondan cawangan lorong haji taib. Dia nak perlihatkan imej pentadbirannya baik dan bersih. Dengan imej dia sendiri yang tak berapa nak BERSIH... apatah lagi dengan menyimpan Ketua Menteri yang sememangnya KOTOR di Sabah dan Sarawak.

"Dia bergantung sepenuhnya kepada kroni beliau untuk menang di Sabah. Menentang Musa akan menjadi terlalu bahaya dari sudut politik kerana rakan-rakan Umno di Sabah, Upko dan PBS, [hanya] berpura-pura berjuang untuk rakyat Sabah.

"Mengeluarkan Musa menjadikan Umno Sabah tidak stabil, dan BN akan hancur. [Di Sarawak], Najib tahu rakyat Sarawak sudah bosan dengan Taib tetapi tidak akan bertolak ansur dengan gangguan dari Kuala Lumpur ... "tambah Alin.

Dan yang menjelaskan mengapa Najib, yang mendakwa untuk menggalakkan tadbir urus yang baik di Malaysia, begitu keberatan untuk bertindak terhadap "kembar berkuasa" di Malaysia Timur itu.
 



"Jika Musa enggan meletak jawatan, maka perkara yang seterusnya Najib boleh lakukan adalah untuk merombak Umno Sabah, menggantikan Musa sebagai ketua dan sama ada menggantikannya dengan timbalannya Salleh Said Keruak atau pemimpin lain," katanya, sambil menambah bahawa Umno Sabah juga tidak nampak pemimpin yang lebih baik untuk menggantikan Musa.

Penganalisis yang enggan namanya disiarkan, juga berkata bahawa salah satu sebab mengapa Najib tidak mengambil tindakan tegas terhadap kedua-dua lelaki itu adalah ketakutan sendiri bahawa apa-apa tindakan menyerang akan membuka pekung busuk mengenai rasuah dan penyalahgunaan kuasa dalam kerajaan dan Umno sendiri.

"Jika Perdana Menteri membersihkan dirinya, maka dia sepatutnya telah mengambil tindakan, bukan sekadar memerhatikan rakyat yang bangun menentangnya," katanya.

Sumber selanjutnya klik sini.

Kesimpulannya, Pondan Tua seperti Najib Razak tak layak menjadi PM Malaysia beb... jom kita nyahkan penyangak2 nih semua dari mukabumi Malaysia dalam PRU-13 dan humbankan ke dalam penjara.

Berbillion kekayaan Musa Aman dan Taib Mahmud, jangankan SPRM... Najib Razak sebagai PM pun tak berani nak sentuh 2 ekoq perompak Sabah dan Sarawak tuuuuu...., apa barang beb...????

Itupun puak2 umno laknatullah tak boleh nak fikir....!!!!
Memang sah... kalau dah spesies Lembu tuuuu... tetap Lembu jugak....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP