IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kerana Bodek... Sanggup Jadi Bodoh..!!!

>> Tuesday, August 28, 2012

Gua nih kalau bab gadget widget sound system apa kejadahnya memang tak pandai beb..., gua punya prinsip kalau tak tau.. gua mengaku tak tau... kalau salah gua mengaku salah dan tanpa segan silu gua akan minta maaf.

Dan gua mengaku jugak dalam bab sound system nih gua masih taraf budak tadika beb... tapi gua takda laaaa... nak mengaku tunjuk pandai dan membodohkan rakyat 1Malaysia.

Macam malaun nih (Klik Sini) dengan muka tak malunya dia membodohkan rakyat dengan alasan yang buat gua gelak guling2 beb...!!!! Memang cibai la mangkuk ayun sekoq nih... kerana berjaya membuatkan gua gelak pagi nih.. hahaha..!!!!

Harapkan kepala jendol botak licin jer... (ingatkan botak kerana banyak fikir dan cerdik), rupa-rupanya bangang dan bodohnya setaraf  dengan Lembu2 Papi dan Mami NFC... muakakakaka....!!!!

Akal penipunya jugak setaraf dengan Boss dia kat Kementerian Penerangan... sama botak sama bahalul sama cerdik dalam bab tipu menipu dan bagi alasan membodohkan orang ramai....

Ntah laaaa.... malas nak layan spesies makhluk berjawatan tinggi yang bangang ibni bingai dalam Sektor Keraaaajaan BN nih..., harapkan jawatan jer... tinggi tapi kepala hotak diorang tetap kat kepala lutut. Bab "akal" jangan cerita aarrr.... memang infiniti beb... hidup diorang pun harapkan makan gaji buta hasil bodek boss... (Menteri BN)

Kalau lu orang tak nak tengok spesies2 berjawatan tinggi dalam Kerajaan Malaysia yang bodoh2 mengalahkan Lembu Ternak nih... buat PERUBAHAN KERAJAAN dan humbankan BN dalam longkang PRU-13 nanti.

Tak payah laaa.. nak dengar rayuan Najib Razak tuuuu... yang mengesa rakyat jangan buat "Perubahan Kerajaan"... sebabnya dalam kehidupan peribadi kita sendiri perlukan perubahan untuk yang lebih baik... inikan pulak perubahan hala tuju untuk diri kita, keluarga kita dan generasi kita yang akan datang.

Manusia yang takut kepada PERUBAHAN adalah manusia yang penakut dan bodoh namanya...., siapakah mereka2 itu..??? mereka adalah puak2 pemimpin/menteri dari kalangan umno/bn haramjadah syaitan laknatullah...!!!!

Kesimpulannya, nak membodek punya pasal sanggup membodohkan diri dan mengadaikan maruah diri. Itu adalah salah satu sifat dan perangai puak2 umno/bn.

Apa kena mengena Sistem Siar-Raya dengan himpunan orang ramai (Janji Bersih)...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP