IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Betul ke.. Kawan Baik Mahatet Dah Golllll...???

>> Friday, August 10, 2012

Alahaiii... kecoh sesangat kononnya sokong DAP berdosa, yang pi sokong MCA/MIC/Gerakan dan pelbagai lagi tu tak berdosa kaaa...????

Dah nak dekat2 PRU nih biasa laaaa... permainan umno porno haramjadah tu... habis semuanya diorang angkut tak kira ulama ka... artis ka... profesor kong kali kong ka..., semuanya akan dipergunakan untuk kepentingan politik diorang.

Sebelum ni pun gua dah bagitau, jika bn kalah PRU nanti, diorang akan buat kecoh dan timbulkan huru-hara seperti 13 Mei 1969. Isu Mageran akan dipergunakan. Pasal tu la sekarang ni diorang sibuk melaga-lagakan antara kaum dan agama.

Dalam entry Dia Kata Apa yang gua posting 2 hari lepas yang berkata itu adalah Orang Besar dari Bukit Aman yang menjaga Hal Ehwal Politik Malaysia beb... bukan sebarangan orang beb.., so diorang akan pastikan bn menang... (itupun banyak yang gua reserve demi keselamatan gua... hehehhe.. sorry eekkk...!!!)

Tapi takpa... persetankan jelah mainan puak2 umno porno haramjadah tu... dah itu perangai kelaku jahat diorang sejak dulu, kini dan selamanya....!!!!

Jom layan berita yang gua baru dapat petang tadi... hehehehe... sengaja nak tambah dosa dalam bulan mulia nih... hehehehe... tapi apa-apa hal pun gua minta maaf terlebih dulu kepada lu orang dan rakyat Singaporek... muakakakaaaa...!!!!

Ini berita yang belum di isytiharkan lagi.... (anggap jelah sebagai khabar angin dari Selatan).

Gua dapat maklumat mengatakan kawan baik Mahatet iaitu Lee Kuan Yew dah Mati 2 hari lepas. Katanya Orang2 Besar Singaporek semua dah tau beb...,  hal ini belum dihebohkan lagi kepada rakyatnya atas sebab2 yang tak diketahui kenapa ianya dirahsiakan.

Pelesit gua nih mengatakan mungkin kerana melibatkan sambutan Hari Kemerdekaan Singaporek yang jatuh pada hari ini, ntah laaaa..., menurut pelesit gua dari Singaporek hal ini mungkin akan diumumkan pada hari Sabtu ini kot.

Gua cakap kat dia.."Lu jangan main gila beb..."
Dia kata "Betul bro... gua tak tipu sama lu... itu gambar lama beb... hari ni muka mamat tu tak kelihatan bro..."


Haruskah gua gunakan perkataan seorang Blogger suatu masa dulu pada Bayangan Tuhan sebelah selatan.... hahahaha.... atau haruskah gua dikenakan tindakan saman dari Singaporek... muakakakakakaaaaa....!!!!

Lepas Raya nih... kalau jadi gua turun Singaporek, sudah tentu pelesit gua nih makan penerajang melepasi Pulau Batu Putih wa cakap luuuu... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP