IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Amacam...??? Mau Simpan Lagi Ka..???

>> Wednesday, August 15, 2012

Dulu bila gang PAS Reform mengamok pasal menatang dua tiga ekoq dalam PAS yang syiooookkk... sesangat nak UG... ada pulak kutu2 berahak PAS yang melalak tak tentu pasal... hahahaha...

Sekarang menatang yang sekoq tu dah kena tendang keluaq... dan sekoq lagi dah hilang jawatan, bau busuk teloq tembelang diorang yang kian senyap dan hilang dah mula tengik kembali... dan tanpa segan silu muka dah mula masuk TV 3 Suku... dan gila mikropon media penchachai... hahahahaha...

Apa pun dah lama dah orang tau... hahahaha....!!!! Pi mampus laaa... dengan muka2 duniawi nih...!!!!

Allahhuakbar.... cantik sungguh Kak Mah gua nih bertudung litup yeaaaa...., gua doakan semoga berkekalan begitu sehingga balik ke Malaysia.

Najib Razak ni pulak... gua tau apa doa dia depan Kaabah... hahahaha...!!!! Muhyiddin Yasin lu jangan nak gelak2 beb... lu sendiri pun belum pergi umrah lagi... dok diam2 sudah laaaa...!!!!

Yang tepi kiri sekali tuuuu... pi menyemak buang dosa bedal duit Baitulmal dengan Zakat ke...??? Dah macam haramjadah pulak gua tengok...!!!!

Nota: Wayanglah lu orang beramai-ramai dengan Agama..., sedangkan orang yang Solat tonggeng terbalik pun boleh masuk neraka beb... keh.. keh... keh....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP