IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Polis Kena Tangkap Dengan Uncleseekers.. hahaha..!!!!

>> Thursday, July 05, 2012

Berkat laporan polis 30 orang individu rakyat johor yang paling setia pada sultan diorang. Itupun pihak polis ambil masa berapa lama... baru ambil tindakan tangkapan...!!! (Akhbar menyebutkan 30 individu yang pergi Balai... tapi laporan polisnya 1 jer... hahahaha... berbanding dengan yang pro-PR... main puluhan dan ratusan repot polis wa cakap luuuu... immediately kena tangkap... hahahaha...)

Maka beritanya seperti di bawah nih...;

Aku menerima berita dari keluarga terapat baru kejap tadi yang blogger UNCLESEEKERS telah ditahan pihak polis di Balai Polis Senawang, Seremban lebih kurang jam 10:30 malam tadi. Setakat ini.., itu saja yang diberitahu kepada aku dan tiada ulasan lanjut. - APA.


Gua cuba dapatkan kepastian daripada member2, tapi dah tengah malam cenggini semuanya dah berdengkur... kah... kah... kah... opppsss... sori... sori... diorang semua sedang tahajud dan baca quran sebab malam nih nisfu syaaban.

Tapi gua yakin... tak lama mana pun mamat seekers tu kena tangkap/tahan dalam balai..., esok lusa lepas laaaa... sebab manderemnya (back-up) kuat beb... hahahaha...!!!!

Perghhhh.... anak sedara nak lawan bapak sedara.... mana boleh beb.... hahahaha...!!!!

(update jam 1.45pagi... memang kompom kena tangkap... mari kita lihat siapa yang kena telanjang lepas nih... muakakakakaaaaa....!!!!)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP