IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pi mampus la... sama luuuu.. muakakakakaaaaa..!!!!

>> Friday, July 20, 2012

Baca tajuk blog kat bloglist kanan... "Papagomo Gagal Batalkan Saman RM10juta"
Baca tajuk blog kat tengah pulak "Papagomo Gagal Batalkan Saman RM10juta"
Baca tajuk blog kat kiri, sama jer.. "Papagomo Gagal Batalkan Saman RM10juta"
Baca tajuk blog kat sana sinun pun... "Papagomo Gagal Batalkan Saman RM10juta"

hahahhaa...!!!!

Lu orang baca tajuk kat blog gua pulak tajuknya panjang berjela...;

Pi mampus la... sama luuuu... muakakakakaaaaa....!!!!

RM10juta... Menteri yang bela biawak bangkai tu selama ni pun, pasti akan cha alif buuutttt.... kah... kah... kah... sendiri tanggung laaaa.... yes... yes... yes.... harap Tuan Hakim kasi ketuk itu "tukul kayu" ... malaun kaki fitnah tu diperintahkan untuk bayar RM10juta... perghhhhh....!!!!

Nasihat gua pada malaun tuuuu.... "Lu panjat puncak KLCC... lepas tu buat terjun tiruk beb...", itulah akibatnya kalau terlalu sombong dan bongkak... budget bagus wa cakap luuuu... hahahaha...!!!!

Moral of the ceritera... hahahaha... Jangan jadi blogger pemfitnah, jangan berlagak sombong, jangan makan duit lendir umno, jangan buat kerja jahat umno, jangan tumbuk orang sukahati makbapak lu, jangan hina ulama, jangan itu dan ini, jangan jadi BARUA umno, jangan jadi Mufsidun... muakakakakaaaa...!!!!

Wallaweiiii.... ini baru balasan dunia beb... akhirat nanti ...???? sendiri mau ingat laaaaa... ooppssss... jangan lupa melawat KLCC tau...!!!!

Errr... mana Rais Anak Yatim..., kalau ada jer... isu yang tak puashati dengan Blogger yang membangkang Kerajaan dan mengutuk umporno... laju jer malaun tua keparat nih buat akta itu dan ini..., kena jer.. pada blogger peliharaan umno.. sampai dah masuk mahkamah pun... senyap orang tua keparat tu sambil goncang teloq lanyut dia... muakakakaka... macam haramjadah...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP