IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Perniagaan Babi Pendek... Ada Untunggggg....!!!!

>> Sunday, July 01, 2012

Siapa Yang Kena...!!!!

hahahaha.... lawak siot... orang Felda diperbodohkan oleh si pendek katek.. kui... kui... kui.... nasib lu orang laaaa.... ada akai tak mau pakai, nak jugak sokong... sekarang apa macam...????

Gua sebenarnya tak mau ambik pot sangat pasal Felda nih... dan kurang mengikuti perkembangannya..., tapi sejak sehari dua nih bila terbaca free dalam akhbar pencacai kononnya ramai peneroka Felda kembang hidung dan pungkoq pasal saham diorang ada masyuuukkkk.....!!!!

Off-course laaaa.... pada hari pertama penyenaraian, mana2 saham pun akan menunjukkan kenaikkan... tapi tunggu laaaa.... dengan keaadaan ekonomi dunia yang tengah sesak nafas sekarang nih..., di tambah pula dengan krisis matawang euro.... lu orang agak2 saham FGVH akan positif ke....????

Gua mengaku.. gua tak pandai pasal saham menyaham nih..., gua pun kantoi jugak pada zaman 1996-1997 dulu... tamak punya pasal.... sendiri mau ingat laaaa.... hahahaha...., tapi takpa lahhh... itu cerita dulu2 dan perkara yang dah lepas..., positifnya kena pandang ke hadapan dan bina kembali empayar RM... RM... RM...!!!!

Berbalik kepada kisah peneroka Felda yang kena kelentong dengan Keraaaajaan Bn dan si pendek port dickson tuuuu.... gua sangkakan para peneroka felda dapat sorang 5 - 6 lot saham..., rupanya diorang hanya dapat 800 unit saham jer..... adoooiiii... kesiannya kat peneroka felda nih....

Saham FGVH mencatatkan premium sebanyak 84 sen kpd RM 5.39 pada dagangan pertama hari ini. Ini bermakna tiap unit hanya ada lebihan 31 sen (rm5.39-rm5.08 ). Kiralah berapa UNTUNG yg di war2kan. 800 unit x 31 sen = rm 248. Inilah jumlah untung berlipat lipat kali ganda yg dinikmati peneroka!

Isa Samad yang tak de seinci pun tanah, dapat 180,000 unit saham. Sokong dan ampu le peneroka pada Isa dan kroni2nya seperti Sabri Ahmad dpt 180,000 unit, Dr Omar Salim 150,000 unit, Dr Emir 150,000 unit. - sumber harakahdaily. di petik dari blog Gaya Peneroka.

Yang kenyang si pendek dan kroni-kroninya....
Komen dan ulas banyak2 pun tak bergunakannnn... so let it be... sebab yang bunuh orang melayu pun adalah orang2 melayu umno sendiri... kah.. kah... kah....

Baca dalam akhbar pencacai... sekarang nih para peneroka tengah syokkkk... dan berterima kasih pada bn/umno.... so... tunggu jelah dalam sebulan dua nih.... apa pula akan terjadi...

Selamat Maju Jaya gua ucapkan pada para peneroka felda, dan tahniah kerana berjaya diperbodohkan oleh si babi pendek port dickson tuuuu... hahahaha....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP