IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nak Kena Lastik Ke...???

>> Thursday, July 26, 2012

Semalam..., arah pergi dan balik dari KL - Tanjung Malim - KL...,  gua perhatikan hampir di setiap flyover mesti ada kamera. Gua tak pasti samada itu kamera pihak PLUS untuk memantau lalulintas atau ianya kamera pihak polis untuk menyemak cari duit untuk kerajaaan barisan nasio-anal... hahahaha...

Memang gua tak pasti kamera2 tersebut kepunyaan pihak mana..., jika PLUS ok... itu dah memang tugas diorang. Tapi kalau kepunyaan pihak Polis... memang cibai la wa cakap luuuu.... hahahaha...

Apatah lagi dengan terlantiknya 2 Syarikat sebagai Agen untuk kutip duit saman nanti, lagi la banyak diorang punya cibai..., sebabnya pi mai pi mai... rakyat jugak yang terkena...!!!!

Mana taknya...., Kerajaaan Haramjadah barisan nasio-anal nih luluskan penggunaan kereta berkuasa tinggi, tapi menghadkan kelajuan di lebuhraya pada 110km/j..., siapa lebih dari tu kena saman, lepas tu pulak tukang kutip saman kroni diorang jugak...

Kalau macam tu punya cara lebih baik ramai2 pakai kancil jer.... hahahaha...!!!!
Itu baru part luluskan kereta berkuasa tinggi dan pelbagai jenama, part keraaaajaan barisan nasio-anal sakau duit duti eksais sampai 300% dari setiap jualan kereta tak di ambil kira lagi beb...

Tapikan... gua nak menghasut kat sini, jika benar kamera yang dok tergantung kat flyover di sepanjang highway tu kepunyaan polis atau jpj... gua nak seru semua penduduk di setiap kawasan tersebut bawak menatang kat bawah tu... kasi hancur beb....!!!!

hahaha... baru diorang semua ada akai sikit... buat undang2 bukannya nak menyenangkan rakyat, tetapi makin menyusahkan rakyat... diorang ingat rakyat cari duit siang malam nak hulur kat diorang ke.... haramjadah punya keraaaaaaajaan barisan nasio-anal nih...!!!

Gua akui ada di kalangan pemandu yang suka2 test power kereta diorang atas jalanraya/highway..., tetapi kena ambil kira juga pemandu2 yang terpaksa besit kereta diorang atas urusan mustahak... apatah lagi di kalangan businesman yang pada diorang "Masa Itu Wang" beb....!!!

Lagipun bawak kereta slow2 nih mengantuk beb....!!!!

Buat keraaaaajaan barisan nasio-anal, dah luluskan kereta power2 sepasal... lepas tu nak halang had kelajuan pulak... atas alasan elak kemalangan kononnya..., jawapan gua yang dah sekian lama di pendamkan nih ialah.... piiiirrraaaahhhh..... macam sial jer...., bawak slow macam siputbabi pun aksiden jugak beb...!!!

Perghhhh... banyak lagi yang nak gua hamburkan di sini, tapi cukuplah setakat ini saja. Gua dah makin menyampah dengan keraaaajaan bangang yang sedia ada nih....!!!!!

Cakap banyak pun tak guna beb... melainkan tumbang dan gulingkan keraaaaaajaan barisan nasio-anal nih dalam PRU 13 nanti....!!!!

Bayangkan pakai BMW 525i... pakai Audi A4... lepas tu drive 110kmj atas highway... apa barang beb.... hahahaha.... itu belum ambil kira sport car lain2 lagi tuuuu... tak ke macam sial jer namanya... hahahaha... baik naik basikal kannnn.... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP