IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Menteri Paling Bodoh 1Malaysia... hahahaha...!!!!

>> Saturday, July 28, 2012

Dari semalam berlegar tajuk2 blogs menyentuh perihal lagu ciptaan Menteri Kepala Jendul dari Jelebu. Menteri nih memang terkenal dengan sifat BODEK dia yang tegar beb. Dan Menteri ini juga adalah Menteri paling haramjadah dan tersenarai dalam list Menteri2 yang gua paling benci beb...!!!!

Jika ikutkan dari Amenoworld, lirik lagu ini pada asalnya lagi teruk beb... siap ada kutukan kepada partai seteru Menteri ini... akhirnya pada sesi pra dengar lagu ini si Najib Razak yang di benci rakyat pun menyampah dengan lirik lagu asal ciptaan Menteri kaki bodek yang makan gaji buta sejak dulu, kini dan gua harap PRU 13 nanti dia pun mampus sekali lahhhh....!!!!

Mengikut ulasan Ronasina pula, Ini adalah lagu tema Hari Kebangsaan paling hampeh di alam maya ini sejak sebelum Adam dicampakkan ke bumi ini lagi. Lu orang bayangkan mentaliti Menteri win.. win.. situation ini yang pada gua hanya layak jaga cipan dalam zoo sahaja.

Blogger APA pula berpandangan lagu ini adalah lagu paling HARAMJADAH yang terlebih layak dikategorikan dalam kategori Irama Haramjadah untuk pencalonan Anugerah Juara Lagu tahun ini.

Pandangan gua pulak..., menteri yang cipta lagu ini sememangnya seekoq makhluk yang cacat yang di kongkek pemikirannya... hahahaha... umur dah 70 tahun dan kepala otak dah tepu masih ada keinginan untuk bergelar Menteri, apa jasa dia pada Malaysia yang lu orang boleh senaraikan di sini selain daripada buat akta itu ini yang mengarut2 dan bodek sana sini demi periuk nasi dia...

Seperti yang selalu gua katakan, Menteri2 dari kalangan umno porno nih mana ada yang cerdik beb... semuanya spesies bodoh2 belaka walau ijazah panjang berjela.... hahahaha... jenis kepala otak serta akal letak kat tapak kaki.

Kepada Rais Yatim... pi mampus la sama luuuuu.... lagu ciptaan lu itu budak tadika pun termuntah untuk menyanyikannya... BODOH punya Menteri....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP