IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lembu Jadi Ahli Agama...!!!!

>> Wednesday, July 25, 2012

Gua ada seorang member yang baru balik dari persidangan antara cendekiawan/doktor Islam berkaitan perubatan di Jerman. Beliau menceritakan dalam persidangan tersebut, ianya juga di hadiri oleh beberapa orang wakil bergelar Ulama/Profesor daripada Majlis Fatwa Kebangsaan.

Ironisnya, mereka2 yang bergelaran tinggi dalam Majlis Fatwa Kebangsaan membentangkan hujah diorang tanpa fakta yang kukuh dan logik, hanya bersandarkan kepada perkara2 remeh dan boleh dipertikaikan.

Apa yang gua cuba sampaikan di sini adalah, lu orang boleh nampak tak kredibiliti sebuah Badan tertinggi Agama Islam dalam Malaysia di terajui oleh lembu2 yang patuh kepada tuannya, apatah lagi jika tuannya pula spesies diri sendiri pun tak betul dengan Islam, lagi mau jadi Ketua Agama Islam... nampak tempang jer... jalannya... hahahaha...!!!


Apaaa.... lu orang nak bukti lagi..???? Buktinya...;

1) Apakah Fatwa di keluarkan oleh Majlis Fatwa Kebangsaan terhadap perhimpunan BERSIH.
2) Apa pula keputusan Mahkamah terhadap BERSIH...

Gua ada lagi satu cerita, kisahnya di rumah seorang Imam di satu kawasan sekitar Shah Alam. Gua menemani member ziarah Imam ini dan ada sedikit urusan duniawi. Sewaktu asyik bersembang, tiba2 ada orang bagi salam. Anak Pak Imam bagitau ada orang datang nak jumpa Pak Imam.

Pak Imam yang sebelumnya berkain pelekat dan berT-shirt pagoda masuk ke bilik dan keluar dengan kopiah serta jubahnya sambil mengentel tasbih, lantas terus meraikan tetamu yang datang..., dia tak sedar gelagat hipokritnya sedang diperhatikan.

Itu baru taraf Pak Imam beb... apatah lagi dengan mereka2 yang bergelar Ularmak Dalam Semak peliharaan Keraaaa...jaan Barisan Nasio-anal yang berlambak2 kat luar sana nun... hahahaha...!!!! Sorry.. eekkk.. gua memang takda rasa hormat pada golongan agama yang serupa Syaitan bertopengkan Muka Manusia yang ada sekarang nih...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP