IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dasar Takda Maruah.

>> Tuesday, July 31, 2012


Demi Maruah... menjadi tajuk Mkini.

Izinkan gua gelak guling2 dulu dengan lawak bangang keanjingan Zul Kulim nih.... kah... kah... kah....!!!!

Aduyaaaiiii.... woooiiii... Zul Kulim "Demi Maruah" juga kenapa lu tak letak jer... jawatan Ahli Parlimen Kulim tuuuu.... lu menang atas tiket partai mana bro....????

Macam ni jelah... apakata lu baring dan muka lu menghadap tegak ke syiling rumah luuuu.... lepas tu lu cuba ludah syiling rumah lu dengan kahak yang pekat hijau...., dan lu tengok ludah tu jatuh kat mana beb...!!!!

Lu punya cakap aarrr.... serupa cilanat laaaa.... hahahaha....!!!! Belajar undeng2... putar belit mengalahkan ulaq, lagi mau sembang pasal maruah....!!!!

Sendiri punya maruah pun sudah serupa Anjing Kurap laaa... lagi mau menyalak pasal maruah...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP