IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dasar Otak Tepu, Mulut Longkang.

>> Monday, July 30, 2012

Gua malas nak melayan dan menceceh pasal kebodohan, kebangangan, penipuan dan putar belit dari kalangan Menteri2 1Melingkup nih... terutamanya dari Menteri Bakar Jambatan tuuuu...

Bila gua merayau blog kawan2 gua jumpa di sini dan di sini, memang sah apa yang MAHAdeath katakan yang ada dalam umporno umno sekarang nih hanya spesies bodoh tukil... yang tak boleh di repair lagi dah....

Woooiiii.... Najib Razak... lu pecat jelah si Rais Yatim tu.... rakyat Malaysia tak perlukan Menteri Penerangan yang penipu dan kaki bodek. Kalau lu tak berani pecat suruh Rosmah Mansor pecatkan orang tua terkutuk tuuuu.... (ayat ini gua dah postkan dalam FB Najib Razak).

Lain kali lu tolong bagitau kat Rais Yatim... kalau nak menipu pergi tipu binatang dalam Zoo jelah, rakyat Malaysia bukannya lagi bodoh macam zaman 80an dulu... dan lu pun sama bangang sebab masih simpan Menteri2 menopause dalam Keraaaaaajaan Malaysia...!!!!

Apatah lagi apabila si Rais Yatim tu kata "Ramadhan sepatutnya di isi dengan kegiatan yang bermanfaat bukannya mencaci dan menaburkan fitnah" pi mampuih la sama diaaaa.....!!!!

Ni gua nak katakan pulak pada Rais Yatim, "Ramadhan sepatutnya di isi dengan kegiatan yang bermanfaat bukannya menipu rakyat dengan hasil kerja ciplak lu... dan tukar kenyataan media dalam masa 2 hari, lu ingat lu Menteri lu boleh tipu sana sini ke... bodoh punya spesies.."

Manusia tak patut ada sifat tamak, angkuh dan sombong. Siapa yang suka main judi, minum arak, berzina, liwat, main jackpot? Orang Bandar atau Orang Utan? Fikir dan renungkanlah bersama. Itulah sebabnya Tuhan bezakan manusia dengan binatang. Manusia ada akal, ada Nabi dan ada kitab, apa pasal tak guna? Mati nanti hendak jawab apa dengan Tuhan bila ditanya, Siapa Tuhanmu? Siapa Nabimu? Apa Agamamu? Siapa saudaramu? - (S.H. Alattas)

Sorry... pada pembaca sekalian, gua tak mau kotorkan blog gua dengan gambar Rais Yatim... so gua tepekkan gambar nih... biar dia tau asal usul dia dari mana, dasar mulut longkang.. muakakakakaa..!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP