IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Razak - PM Paling Bodoh Abad Ini (update: 11.00pm)

>> Saturday, June 23, 2012

Update 11.00pm: Dengar dan tonton video kebodohan tahap baghal Perdana Menteri kesayangan lu orang yang buta sejarah nih.., sebelum ianya dighaibkan dari youtube.... hahahaha...

Sultan Mahadeath wajib MURKA di atas kebodohan anak didik dia nih... warrhhhhgggg.... nangis sadis wa cakap luuuu.....!!!!

Bertambah sadis lagi... balaci2 kiri kanan pun mengesahkan tahun 1986 piliharaya musim haji (bawah pentadbiran PM Hussin Onn) ... hahahaha... PM Najib Razak bangang... balaci turut ikut bangang jugak... hahahaha... umno... umno... bodoh sejak dulu, kini dan selamanya... hahahaha...!!!!



Apabila gua dok belasah Najib Razak dan mengatakannya sebagai PM Malaysia yang bangang, bodoh, tolol dan Bapak Hipokrit... ada jer pencacai umno yang marah kat gua... siap repot blog gua nih dalam FB Najib Razak supaya ambil tindakan terhadap gua... hahahaha...

hahahaha... apa khabar laaaa... malaun pencacai dari Kota Damansara yang kaki repot tu... ntah hidup ke atau mampus gua pun tak tau laaaaa..... muakakakakaaaaa.... ntah2 dah dapat projek besau punyeeeaaarrr... dari PM kesayangan dia tuuuu.... perghhhh.... dasar pencacai jalanan...!!!!

Kenapa gua katakan si PM Najib Razak nih sememangnya BODOH sejak azali lagi beb...., sebab masa sekolah dulu pun dia memang tergolong dalam kategori pelajar yang lembab beb... harapkan nama dan jawatan bapak dia jadi PM jer... pasal tu dia boleh survive... kalau tidak wa cakap luuuu... sekarang nih dia jadi tukang sapu sampah Majlis Perbandaran Kuantan jer.... lu orang bayangkan laaaa... macamana dia sapu sampah... dengan uniform MPK.... hahahahaha....

Lu orang baca jelah kat sini...


Kenapa gua katakan dia nih BODDDDOOOHHHH.... dan macamana dia boleh jadi PM Malaysia dengan mentaliti kebodohan tersebut.... , jawapannya yang angkat dia naik sampai ke tahap tu... adalah orang2 yang bodoh jugakkkkk..... hahahahaa....

Siapa orang2 yang bodoh tu pulak.... hahahahaha... jawapannya lu orang kena tanya dengan Bekas Perdana Menteri Malaysia yang ke empat.... si MahaDeath ada jawapannya....

Kesimpulannya, jangan jadi BODOH seperti orang2 bangsa umno...., Selamat bercuti hujung minggu pada semua.... muakakakaaaa....!!!!

Nota: Apa selama ini lu orang ingat gua suka2 jer.. ke.. nak bodoh.. bodohkan orang... tidak beb..., semuanya ada jawapan dan faktanya... contohnya seperti PM Malaysia sekarang nih.... jenis cakap tak serupa bikin punya.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP