IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mimpi aarr... Korek..Korek..!!!!

>> Saturday, June 30, 2012

Aaahhh.... bila terbaca di HarakahDaily..., gua bantai gelak guling2 beb....!!!!

Macamana lu orang tengok dua ekoq jibauk anak beranak kutty tu gelak besaq..., macam tulah lagaknya gelak gua beb... hahahahaha....

Adoooiiiyyaaaaiiii.....!!!!

Buat rakyat Kedah sekalian, cheq mohon pada hangpa semua supaya memberi sokongan kepada PAS dan Kerajaan Pakatan Rakyat yang sedia ada sekarang ini dalam PRU-13 nanti noooo.....

Hangpa semua dah tau bagaimana mamak kutty mahadeath tu memusnahkan Malaysia dan mengkayakan ahli keluarga depa selama ini...., jadi janganlah hangpa berikan kemenangan kepada umno/barisan nasio-anal. Nanti habis harta negara/negeri di punggah keluaq oleh keluarga mamak haramjadah nih..

Lagipun kita sebagai rakyat Malaysia, wajib menghentikan pentadbiran dan pemerintahan legasi anak beranak seperti keluarga Mahadeath, keluarga Razak dan juga keluarga Onn.., sejak dulu hingga kini asyik nama keluarga depa saja dok perintah Malaysia, awat orang lain tak boleh kaaaa...????

Sampai masanya nanti kita akan hentikan juga legasi keluarga Lim Kit Siang Malam, Kapal Sink, Anwar Ibrahim, Tuan Guru Nik Aziz jika legasi mereka juga didapati tersasar dari matlamat yang ada sekarang ini.

Tujuan Mahadeath mahukan anaknya berada dalam kabinet Najib Razak sekarang ini adalah kerana untuk menutup segala penyelewengannya selama 22 tahun menjadi PM, dan sebab itulah mamak haramjadah tu takut sangat  barisan nasio-anal kalah nanti.

Anak Beranak Penyamun.

Siang tadi gua melepak dengan seorang businessman veteran cina bernama Jack Ng, beliau bercerita pasal budaya korupsi di Malaysia. Beliau juga menyatakan budaya ini menular sejak zaman mahadeath bersama kawan rapatnya iaitu Daim Zainudin, banyak yang disembangkan...

Beliau memberi contoh bagaimana Ananda Krishnan telah menjual segala pegangan saham dalam syarikatnya kerana dah tau bn bakal berkubur nanti, begitu juga dengan Vincent Tan yang dah cuci tangan dengan memindahkan semua harta dan pegangan sahamnya kepada anak beliau.

Taikoon2 besar zaman Mahadeath ini pun dah mula cuci tangan, itulah pasalnya mahadeath walau dengan apa cara sekalipun akan memastikan bn menang... tangan2 ghaibnya masih bermain dalam pentadbiran Malaysia walau PM dah bertukar ganti...

******************

Ohh... yeaaa... maklumat terbaru yang gua dapat dari uncle Jack Ng, sekiranya PRU-13 nanti barisan nasio-anal kalah. Maka akan berlaku huru hara seperti 13 Mei yang akan dicetuskan oleh gangster2 belaan umno... setakat maklumat yang gua ketahui kumpulan D37 yang ayahandanya seorang penyanyi rock belaan seorang Menteri, pecahan dari kumpulan D36.

Nak maklumat lanjut lu orang carilah gambar seorang berpangkat menteri beri ceramah di Jalan Kebun, Klang beberapa bulan yang lepas. Lu orang boleh lihat gambar penyanyi rock gua maksudkan sedang bermain sms sewaktu menteri tersebut beri ceramah.

Lagi satu lu orang carilah gambar sekoq pailang yang di bela oleh Zahid Hamidi...., gambar pailang ini juga ada sewaktu perasmian kapalselam scorpene di lumut dahulu. Dan pailang ini juga kononnya adalah pailang melayu paling besar di malaysia. Kemana sahaja Zahid Hamidi berada pasti pailang sekoq nih akan ada bersama.

Gua juga dapat maklumat dari pelesit gua dan masih mencari dan menunggu maklumat selanjutnya yang mengatakan Zahid Hamidi mempunyai sebuah ladang yang besar di Indonesia. Tunggu jelah yeaaaa.... akan kita letopkan jugak kekayaan puak2 penyangak nih merembat duit rakyat dan negara bikin harta di luar negara.

Secara sulitnya.., si auw... auw... tahu perkara ini, tetapi sengaja menyimpan semua pailang dan gangster melayu ini untuk kepentingan mereka... paham2 jelah..., sebab itulah segala kesamsengan barua2 umno ini di senyapkan... polis pun tak berani sentuh. Imbau kembali kenyataan Musa Hassan di penghujung kariernya.

Macamana hierarki gangster melayu belaan umno ini berkembang... tontonlah pilem bini2 ku gangster... tapi bukan Hamid Gurkha kepala besar dia laaaa.... hahahahaha...!!!!

(nota: gua dah buka lorong untuk korekkk... korekkk... korekkk... pandai2 lah lu orang cari yeaaa.... maaf gua tak sekebal papamamabergomol atau juga uncleseekers..., gua terlupa nak ambil imuniti bloggers macam diorang tuuu.... walaupun gua masih ahli umno yang sah tapi murtad... kah.. kah... kah...!!!!)

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP