IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Malas Cakap Banyak...!!!!

>> Monday, June 11, 2012


Gua malas nak cakap banyak, gua malas nak ulas pasal 2 ekoq MP Sabah kat atas tu....., kerana gua tak mudah lupa pesanan TGNA....

"Jangan biarkan tangan lu orang dipatuk ular 2 kali dari lubang yang sama"... hahahaha... dan gua nak tambah sikit lagi iaitu... "Jangan jadi triple Booddddddddddoooohhhhhh... laaaa..."... muakakakaaaa...!!!!

Dari pelbagai sudut dan aspek memang ada pro dan kontranya... cuma perlu berhati-hati banyak laaaaa.... bukannya teruja sakan beb...!!!!

Pilihanraya Umum dah tak lama lagi beb.... takan laaa... tak boleh hidu permainan kotor zionis umporno, anak didik Israel tu beb... lu orang ingat Najib Razak bayar APCO.

Walaupun si Najib Razak tu Bodoh dan Bangang dalam Matematik, itu dalam soal kira-kira angka2 kecik beb.... melibatkan juta-jutaan nih Najib Razak masih tak bodoh beb...., kalau tidak takanlah si Najib Razak gilababi melantik APCO sebagai penasihat Malaysia (Kerajaaan Malaysia) dengan bayaran RM78 juta, lu orang ingat 78 juta hengget tu macam 78 hengget kaaaa....????

Nak sambut 2 ekoq MP Sabah tu.... macam dewa kayangan sekalipun sukahati lu oranglah..., lagi ramai MP Sabah nak lompat lagi bagus, tapi jangan bagi bertanding dalam PRU-13 nanti....

Jangan terkejut jika ada MP dari Johor, Terengganu dan Pahang pun akan lompat parti sikit hari lagi beb.... jika tercalon atas tiket Pakatan Rakyat nanti dan menang pulak tuuu.... sekali kena swing... jahanam beb.... hahahaha....!!!!

Paham2 jelah politik barisan nasio-anal yang terdesak... berapa harga just sebutkan jer...., dah tu pulak selama nih dah makan taik umporno dan sama2 bergelumang dalam tong taik bn... lu orang ingat senang ke nak bersih.... bau woooooo....!!!!

Tak caya pi tanya bekas Menteri yang dah ada Ikatan sekarang nih.... yang ni mesti mau katok dulu... muakakakaaaaa....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP