IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lu Orang Apa Macam Beb...???

>> Friday, June 22, 2012

Bolehkah kita semua menjadi TAAT seperti hamba Allah ini....???
Tepuk dada hantuk kepala kat tiang rumah.... bolehkah... kita...???

Pesanan ini untuk diri gua jer.... lu orang sendiri mau ingat laaaaa.... hahahaha....!!!!

Tak lupa juga nak jugak pesan pada golongan ini, terutamanya kepada puak2 umno yang gua kenali (PJ Selatan), tak baik tau berlakon pakai kain pelikat bersongkok baeekkkk.... punyeeaaaarrrr.... depan anak bini mak-pak mertua, keluar dari rumah....

Ahli keluarga sangkakan menuju ke Masjid...., rupanya melepak belakang kedai Mat Panjang main Judi.... apa punya haprak laaaa... lu orang semua nih.., lepas tu bila sembang bab politik... ada hati nak bercakap bab Islam dan Hudud... kutuk orang2 PAS itu dan ini.... sedangkan diri sendiri..???? muakakakakaaaa.....!!!!

Kebanyakkan ahli umno yang tegar nih... sama jer perangai dengan pemimpin dalam umno.. spesies HARAMJADAH yang HIPOKRIT dalam ISLAM.... hahahaha....!!!!

Gua dah hasut Pak Imam.... supaya repot pada JAIS dan Polis, supaya serbu port diorang main judi... terutamanya pada waktu Solat Jumaat. Apatah lagi Ramadhan kian menjelang.... itulah port diorang untuk makan minum dan berjudi siang dan malam.... itulah perangai dan wajah penyokong dan ahli umno.... walhal ada jawatan dalam Cawangan dan Bahagian pulak tuuuu... hahahaha....!!!!

Lagi satu... hari ini hari Jumaat..., lu orang pi standby depan lift basement parking atau di lobi Concorde Hotel KL dengan kamera (orang pompuan laaa...., yang lelakinya jangan aarrr... nanti tak pasal2 gua terpalit dosa kering lu orang ponteng Jumaat... mampuih gua nak berjawab pulak nanti... hahahaha...)

Itupun jika malaun tu ada laaaa..., Menteri sekoq nih setiap kali hari Jumaat mesti tak pi Solat Jumaat. Kalau dia dah bertukar port... gua tak tau laaaa.... hahahaha...!!!!

Apa nak jadi laaaaa.... dengan puak2 umno nih....???? Pesanan gua sempena hari segala Penghulu Hari ini.... "Jauhkan Diri Dari Golongan Orang Yang Derhaka Kepada Allah" terutamanya orang2 umno yang lu orang lihat perangai diorang tak serupa manusia.... Iblis pun malu dengan perangai diorang tuuuu... hahahaha...!!!!

"umno Pupus, Islam Gemilang"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP