IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lembu Sesat Dalam Parlimen..!!!!

>> Thursday, June 28, 2012

Gua asyik ulang dan ulang dan ulang dan ulang berulang kali mengatakan Ahli Parlimen, Pemimpin Parti umporno, Menteri2 di Malaysia nih semuanya bodoh2 belaka... takda sekoq pun yang cerdik beb....!!!!

Lu orang tengok laaaa... cadangan bangang dari Ahli Parlimen nih... Mkini.

Ahli Parlimen Haramjadah.

hahaha... macamana dia boleh terlantik sebagai Ahli Parlimen beb... kepala otak sedangkal dia nih layak jadi tukang lepak kedai kopi jer.... sambil hisap rokok daun tembakau ganja dan main dam haji beb...., makhluk macam nih tak boleh berada dalam Parlimen..., sebab selalu lalok stim ganja... pasal tu kepala otak dia biol... muakakakaaaaa.....!!!!

Mak Bapak dia pasti menyesal pelihara biawak hidup nih wa cakap luuuu.... hahahaha... apa dia ingat Malaysia nih Bapak dengan Keturunan dia punya ke....???? Cakap pakai tumit kaki punya haramjadah nih...

Patut laa.. selama ini puak2 haramjadah pencacai umporno semuanya berlagak samseng... sebab kepala ketua diorang pun jenis samseng jugak beb..., jenis tak tau hormat hak sesama masyarakat/rakyat..., demokrasi apa kejadahnya kalau sikit2 nak ugut, suruh gantung, pengkhianat bla.. bla... bla....

Sesiapa yang tak sokong keraaajaan barisan nasio-anal selama ini boleh di cop sebagai pengkhianat laaa... oleh puak2 umporno... senteng sungguh pemikiran diorang... memang serupa lembu... kah... kah... kah....!!!!

Kepala Otak malaun haramjadah nih serupa dan sama dengan kepala otak tuan penjajah diorang dulu2 tuuu... hehehe..., sesiapa yang bangkit melawan akan di cop sebagai Pengkhianat contohnya seperti Datuk Bahaman, Datuk Maharajalela, Mat Kilau, Tok Janggut dan ramai lagi... sedangkan orang2 inilah pejuang bangsa dan agama jika nak di bandingkan dengan spesies2 yang bersetongkol dengan penjajah.... hahahaha... siapa eeekkkk.... lu orang sendiri mau ingat laaaa....

Memang patut pun big boss si haramjadah sekoq nih di berikan gelaran "Demokrat Palsu" baru2 ini..., memang dah terbukti pun.... sebab anak buahnya sendiri bangang macam ketuanya jugak.... hahahaha...!!!

Kalau kat depan gua nih... pasti kena penerajang dusyum... dusyummm... si malaun haramjadah nih..., isshhhh.... gua memang dah tak boleh blah laaaa.... dengan kebodohan lembu2 umporno nih...!!!!

Jika ada pencacai2 dari kalangan lembu umporno Johor nak marah dengan gua pasal mengutuk Ahli Parlimen diorang yang serupa lembu tua nih... peduli apa gua.... sebab yang melantik malaun ni pun lu orang jugak kaaaannnn.... hahahaha... di sebabkan kebodohan lu orang laaaa... lembu nih dapat masuk parlimen.... hahahaha....!!!!

Nota: Pengkhianat...??? Pengkhianat kepala Pak dia laaaaa.... rasis punya spesies, yang songlap duit rakyat, yang sapu harta negara, yang jual tanjong pagar, pulau batu putih, bagi MyKad pada pendatang tanpa izin dan banyak lagi.... itulah pengkhianat sebenarnya.... bangang dan bodoh tukil punya Lembu sesat dalam Parlimen nih...

Ini baru betul2 dan selayaknya mendapat gelaran HARAMJADAH dari Perdana Menteri Najib Razak... bukannya warga Felda beb....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP