IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Hormat Keputusan Najib Razak.., Zuraida Bikin Kecoh Jer...!!!!

>> Tuesday, June 26, 2012

Alahaiii... Zuraida Kamarudin nih, banyak lagi isu besar lu boleh bangkitkan dalam Parlimen minah wooiiii.... isu remeh si Najib Razak memangku Jawatan Menteri Pembangunan Wanita pun lu nak kecoh....!!!!

Memanglah agak pelik jikalau seorang wanita lelaki (oopppsss... lelaki kah dia... hahaha...) untuk memangku jawatan tersebut. Tetapi memandangkan tuan PM Malaysia nih tak mau pening kepala nak melantik mana2 wanita dari kalangan gerombolan wanita menopause yang ada dalam umporno tu.... adalah lebih baik PM jer... jadi wanita kannnn....

Lagipun... tak berbaloi... baloi... dengan waktu yang singkat nih nak melantik wanita menopause menerajui kementerian tersebut. PRU kan dah dekat... buat lekat celah gigi jer... mana2 wanita gerombolan dilantik jadi Menteri... tak sempat panas kerusi... masing2 kena lepaskan jawatan... sebab Parlimen di bubarkan...

Dan Zuraida Kamarudin harus faham, tak semestinya wanita sahaja mesti jadi Menteri kat Kementerian Wanita tuuu... lelaki pun boleh jugak, jangan ada diskriminasi jantina dalam isu Kementerian Wanita nih.

Cubalah percaya sikit dengan transformasi yang Najib Razak ketengahkan sekarang nih... cumanya dia belum mentransformasikan dirinya dengan bayaran RM15 ribu hengget di Bangkok jer... bagi membuktikan dia sememangnya layak menerajui Kementerian Pembangunan Wanita. Keluarga dan Masyarakat.

Ambil laahhh... contoh ramai tukang masak terkenal kebanyakkannya adalah lelaki... takan lu nak suruh gua namakan nama2 chef tu kotttt....!!!!

Jom ambil jalan mudah jelah..., dari sudut positif anggap sajalah si Najib Razak tu... sedang mengumpulkan duit gaji dia sebagai PM, sebagai Menteri Kewangan Pertama dan sebagai Menteri Pembangunan Wanita untuk perbelanjaan menyara anak dan laki dia yang di katakan boros berbelanja tuuuu.., lu orang ingat senang ke nak cari duit beb... susah woooo....!!!! Dan anggaplah juga si Najib Razak tu sedang buat kerja part-time di Kementerian tuuu....!!!!

Ahli keluarga dia kan ke ... sebuah keluarga wassatiyah... so.. harap maklum yeaaa...., jangan diungkitkan lagi soal Menteri Kementerian Wanita sewajibnya Wanita juga menterinya... itu bangang namanya....

Kesimpulannya di sini..., belajar-belajarlah hormati keputusan Perdana Menteri Malaysia ini... kerana sekarang ini dia masih Perdana Menteri, jika nak kecoh jugak tunggu Pakatan Rakyat menang pilihanraya baru boleh pertikaikannya, lagipun dalam perlembagaan tak sebut pun hanya wanita sahaja boleh menerajui kementerian tersebut....


Nota: Kali ini pasti.., penyokong Datin Seri Najib Razak berbangga dengan gua kerana menyokong Perdana Menteri mereka..... perghhhh....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP