IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gambar Haramjadah...????

>> Thursday, June 07, 2012

Superimpose gambar Najib Razak di tin minuman 100 Plus... muakakakaaa...!!!
Gambar Original Recipe di sini... hahahaha...!!!

Woooiii.... apa punya promosi nih.... walllaaaaweeeeiiii.... kot yea pun nak membodek agak2 la woooiiiii.... Fraser & Neave (F&N)... lu orang ada otak ka tarak woooiiiii.... siapa lu orang punya Marketing Director suruh dia letak jawatan laaaa.... hahahaha....

Kot yea pun nak promote minuman 100 Plus, lu orang tak payah laaaa... tepek muka/gambar "HARAMJADAH" tu kat tin minuman tu woooiiiii.....!!!!

Kalau selama ini habis jer... minum air dalam tin, jika dalam kereta gua akan masukkan dalam plastik dan buang dalam tong sampah. Jika di gelanggang badminton gua dan member2 kumpulkan masukkan dalam plastik tinggalkan tepi gelanggang, pasti tukang sapu akan kutip dan jual untuk duit poket diorang.

Malam nih... gua pasti, gang2 badminton gua lepas minum akan pijak2 dulu sampai lumat baru masukkan dalam plastik... hahahaha...., tak pun kami akan beli air isotonik selain dari 100 Plus beb.... gi mampus la dengan 100 Plus yang ada muka HARAMJADAH tuuuu...., elok2 game yang selalunya ada fight terus jadi chaplessss... jadi bahan lawak spontan hahahaha....

Selagi F&N tak buang muka suwey tuuuu.... gua and a team akan boikot 100 Plus.... pi mampuih laaaa...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP