IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Binatang Peliharaan Umno Dah Sewel...!!!!

>> Wednesday, June 20, 2012


Kepada yang meneka buah apa kat atas tu... jawapan lu orang majoritinya tepat, kesimpulannya ramai pembaca yang berasal dari kampung dan mengenali buah ini. Pembaca bandar memang terkedu pasal lahir dan membesar dalam hutan batu... itulah perbezaannya.... hahahhaa... jangan marahhhh... aarrr... nanti kena jual...

Gua sekarang nih sedang mencari benih2 buahan kampung yang semakin pupus dan dilupakan, seperti buah jentik2, buah riang, buah kelubi, buah durian belanda, buah nona (noni), buah keduak dan pelbagai lagi... kalau boleh pokok ganja dan pokok heroin pun gua nak tanam... hahahaha...

Semalam, gua memang busy gilerrrr.... 11pm baru sampai rumah.., sambil merehatkan badan dan melayan kerenah anak2 sempat jugak menonton cerita Miss Ahjumma.... hahahaha... layan jugak citer nih... no wonder laaaa.... pramugari gua yang kelazimannya time tidoq dia jam 10pm sejak kebelakangan nih tidoq jam 12am.... syok melayan citer korea tuuuu....

Selesai citer tu... gua online dan ketawa guling2 beb bila baca kat blog ASD.... gelak tak ingat donia... sampai pramugari gua charge gua gila ke apaaaa..... hahahahahhahaha.....

Memang bangang bin sewel betul laaaa.... blogger umporno nih...., itu la pasal kalau hidup dok mentekedaghah duit haram umno... otak pun biol hati jadi kelam sebab tak habis2 dengan pitnah pelbagai.... hahahaha.....

Ada ke patut diorang kata blogger Amenoworld takda teloq..... hahahaha... memang laaaa... dari segi fizikal blogger tu takdak teloq woooiiiii.... sebab dia tu pompuan laaaaa.... dari segi saintifiknya dia seorang pompuan yang ada teloq.... kalau betul2 takda teloq macamana nak jadikan proses persenyawaan bila dia dah bernikah nanti... hahahaha...

Dari segi fahaman bahasa penulisan blogger bangang umporno gunakan memang boleh dikategorikan sebagai tuduhan bangang lagi menampakkan kebodohan mentaliti diorang sama macam tuan2 yang pelihara diorang selama nih... (sapa lagi kalau bukan menteri2 bodoh tukil dari kalangan umno tuuu... hahahaha...)


Dah tu pulak boleh ditepeknya ntah gambar jantan mana ntah dan mengatakan ianya adalah Amenoworld... muakakakakaaaa.... dah tu pitnah lagi mengatakan Amenoworld tepek muka isteri dia.... punyalah bangang dari otak sampai ke tapak kaki blogger2 umno nih...., samalah seperti diorang tepek gambar pemain Chess pompuan dari Hong Kong yang diorang tuduh sebagai mangsa raba tetek oleh anak Lim Guan Eng....!!! (Dengar cerita LGE nak saman Pemfitnah tuuu... apa sudah jadi beb...???)

Aaduusssss.... puak2 umporno sekalian awat laaaa... lu orang suka sangat buat fitnah wooiiii.... tapi lu orang mengaku perjuangkan Islam... perangai perbuatan tak melambangkan identiti sebagai seorang Islam punnnn.... lu orang nih tak ubah seperti JOKER... laaaaa.... suka buat lawak membodohkan diri sendiri dan menjadikan salah satu faktor orang membenci umno woooooiiii....!!!!

Lu orang nak bertumbuk hatta nak tikam menikam sampai mampus sekalipun bukan urusan gua.... pi mampus laaa... kat lu orang... kurang sikit dosa lu orang sebab dimampuskan dengan cepat, kalau simpan lama2 macam Mahadeath tu pun menyusahkan rakyat jer.... pasal lu orang semua terkenal dengan pitnah mehnah nih.... hahahaha... jadi eloklah mampus cepat sikit eekkkk....!!!!

Kepada blogger umporno yang buat lawak bodoh pasal blogger Amenoworld tuuu... lu orang cari laaa.. dia dan mintak maap pasal pitnah lu orang tuuu... dan juga minta maap pasal menipu pembaca dengan gambar jantan mana yang lu orang tepek tuuuu... dan mintak maap jugak dengan tuan punya gambar tuuuu... sebab semuanya tu pembohongan dan pitnah lu orang.... hahahaha...

Lu orang tak takut ke soal jawap dalam kubur nanti...., apa lu orang ingat boleh rasuah ke mungkar dan nangkir dalam kubur nanti... kalau si malaun yang papa dia chop mama dia drill tu... malaun memang kebal beb... mungkar nangkir pun tersipu malu dengan dia... hahahaha... kononnya lahhhh.... apatah lagi polis2 kat malaysia nih... tak berani sentuh woooo.... pasal auw...aaauw... bagi license to slanders kat dia... hahahaha....!!!!

Gua nasihatkan puak2 umporno dan bloggernya serta menteri2nya yang dipelihara dan memelihara blogger2 diorang tu insaf laaaaa..... lu orang tonton cerita korea Miss Ahjumma... dan ambik pengajaran dari cerita tuuuu... gua nak suruh lu orang baca sirah nabi pasti lu orang takan percaya punyeeaarrr.... hahahaha....

Yang pastinya hari pembalasan bakal/telah tiba...., sebijik macam cerita korea tuuuu...., eerrr.... ada member tanya gua apa maksud "blogger peliharaan" tuuuu....

So... gua pun jawap blogger peliharaan tu seumpama "Binatang Ternakan laaaa..."... yang dipelihara dengan memberi makan "Upah" kemudian disuruh buat kerja... contohnya macam Lembu, Kerbau, Beruk, Anjing... kalau macam ayam, itik tu... di pelihara sampai gemok... tiba masanya kompom kena cucuk leher sampai mampus laaaa.... hahahaha... tak caya tunggu lepas PRU nanti.... lu orang tengoklah binatang2 peliharaan umno nih... bertempiaran, yang sdn bhd tuuu... mungkin tak jadi hal... tapi yang berbayar tuuuu... sendiri mau ingat laaaaa....!!!!

Eerrr... salah kaaa... contoh jawapan gua tuuuu.... cuba buka kamus apa maksud "Peliharaan"....??? hahahha..... macam sial haramjadah wa cakap luuuuu..... muakakakaaaaa!!!!!

Nota: Kepada Blogger2 umno yang takda kena mengena dengan mengambil upah/bayaran dari umno atau dalam ertikata bukan peliharaan mana2 Menteri atau Pemimpin umno, walaupun kita berlainan ideologi politik... kita tetap anak cucu Adam... lu orang jangan ambik hati dengan entry gua nih.... teruskan perjuangan lu orang dengan ikhlas demi agama dan rakyat Malaysia.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP