IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bangang Jugak Pakatan Rakyat Ni...!!!! (update)

>> Thursday, June 07, 2012

Terkadang gua bengang jugak dengan Pakatan Rakyat nih, cakap berdegar2 kononnya kalau dapat perintah Malaysia hari ini, esok jugak harga minyak diturunkan... perghhhh...!!!!

Ok... part ni gua reserve dulu pasal belum dapat Malaysia lagi... tunggu lagi beberapa bulan bila teloq Najib Razak dah tumbuh semula... muakakakaaaa....!!!!! Nanti kita cerita lain... hahaha..!!!!

Ok...lahhh...., jom terjah bab PTPTN yang dibekukan pada pelajar UNISEL (baca sini dan sini), alahai Pakatan Rakyat sebelum ini kecoh pasal hutang pelajar dengan PTPTN, kononnya nak bagi pelajaran percuma kepada rakyat dan kononnya lagi apa ekkkk... bla.. bla...bla... jelah... hahahaha.... kiranya semuanya yang terbaeeeekkkkkk.... jelah untuk rakyat...!!!!

Sekarang nih baru "ditangguhkan buat sementara waktu" dah melompat sakan hahahaha... pekeliling untuk membekukan pinjaman pun tak keluar lagi beb... lepak aaarrrr..... jangan gelabah baboon tak tentu pasal beb.... hahahaha....

Bab kejahatan kerajaan pusat pada negeri pakatan rakyat memang tak dapat disangkalkan lagi, jahatnya kerajaaan bn nih mengalahkan keraaaaajaan zionis israel wa cakap luuuuu...., part tu bn memang handal dan juara paksi kejahatan 1Malaysia... kah... kah... kah...!!!!

Dalam bab Pendidikan Percuma nih...., memandangkan kemungkinan tiada lagi pinjaman PTPTN kepada pelajar baru Unisel. Maka kesempatan ini perlulah di ambil peluang oleh Pakatan Rakyat (Kerajaan Negeri Selangor) bagi membuktikan apa yang di war-warkan sebelum ini untuk memberi pendidikan percuma kepada rakyat dilaksanakan sepenuhnya.

Justeru itu buktikanlah kepada keraaaajaan bn yahudi laknatullah bahawa Kerajaan Pakatan Rakyat mampu melaksanakannya...., so... inilah peluang terbaeeekkkk buat Pakatan Rakyat membuka mata Rakyat Selangor juga Rakyat Malaysia khususnya, apa yang dijanjikan adalah benar belaka dan bukannya omongan kosong seperti yang Muhyiddin Yassin, Rais Yatim dan Najib Razak cakap baru2 ini.

So... apa ada hal bagi Kerajaan Pakatan Rakyat khususnya Kerajaan Negeri Selangor menampung keseluruhan kos pendidikan di UNISEL beb.... sebelum nih kan Kerajaan Selangor bangga dengan "Selangor Cash Reserves" berjumlah RM1.9 billions, so... setakat miliion-millions what is that bro... hahahaa.... Khalid Brahim.... ada berani kaaaa....????

Kalau Selangor dan semua negeri pentadbiran Pakatan Rakyat mampu melaksanakan dengan memberi pendidikan percuma kepada rakyat di negeri masing2..., gua yakin sudah pasti teloq Najib Razak yang tersentot selama ini pasti akan terus lenyap di telan Rosmah... muakakakaaaa..... dan kompom Najib Razak akan mengadap Agong mintak pospon pilihanraya lagi 5 tahun beb.... hahahahaha....!!!!

Sebab perkara tu semuanya tak mustahil bagi bn/umno kerana selama inipun segala Perlembagaan Negara dan Negeri, Akta dan segala jadah undang2 semuanya boleh di adjust ikut sukahati makbapak toknenek diorang jer.... hahaha... Agong dan majlis raja2 semuanya jadi tukang angguk jer... takut wooooo... dengan umno dan bn nih.... muakakakaaaa....!!!!

Kepada Rafizi dan Halimah Ali serta panglima2 Pakatan Rakyat tak perlulah melalak pasal PTPTN nih.... buang masa jelah.... apa yang rakyat nak lihat adalah buktikan kata2 lu orang untuk hapuskan PTPTN sebelum ini dan berikan pendidikan percuma kepada rakyat dengan Negeri Selangor menjadi pemangkinnya... hahahaa....

Secara simboliknya apa yang terjadi sekarang ini adalah cabaran kerajaan bn yahudi laknatullah kepada Kerajaan Negeri Selangor...., so buktikanlah kecekapan pentadbiran Kerajaan Pakatan Rakyat kepada Keraaajaan bn nih... jangan pandai cakap jer... hahahaha...!!!!

(Nota: Gua yakin isu ini akan di manipulasikan oleh umno/bn bahawa apa yang dijanjikan oleh pakatan rakyat selama ini adalah sampah belaka, melainkan ianya dibuktikan.)
Update: Kepada yang tak paham dan taksub pemimpin atau parti boleh baca di link ini. PTPTN bukanlah perkara WAJIB bagi setiap pelajar.

Kepada pengomen2 yang gua gelakkan dalam ruang komen tu... sendiri mau ingat laaaa.... tahap bangang lu orang level berapa... muakakakaaaa...!!!! Baca tak habissss... pemahaman kurenggggg.... jari tu mengatal nak komen..., nasihat gua kat lu orang... "Jangan jadi macam lembu umno, Malas berfikir... hahahaha..."

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP