IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

umporno Punya Cipalat... Hahaha..!!!!

>> Monday, May 14, 2012

Betul tak seperti yang gua katakan sebelum2 ini, kalau setakat perhimpunan umporno nih tak jadi kudis laaaaa.... sebab kesemuanya ahli umporno yang seramai 3 juta lebih tu takda yang ikhlas beb... kehadiran diorang semua tu berlandaskan wang... fulus... ada masyuk... semuanya fully sponsor dan wang saku... jadiiikkkkkk..... wa cakap luuuu...., buktinya seperti petikan di bawah tu, gua cilok dari FMT.

Mereka menaiki bas yang disewa khas dan dijanjikan wang saku. Ini tradisi Umno bagi ahlinya yang tinggal di luar ibu kota bagi menghadiri program parti termasuk perhimpunan agung Umno di PWTC. Sesetengah mereka menaiki khas jabatan kerajaan kerana wakil rakyat mereka menjadi Exco kepada jabatan berkenaan.

Beberapa ahli Umno berkata, mereka sangat beruntung menjadi ahli parti itu terutama ketika menghadiri program parti di Kuala Lumpur.

Rosli Awang dari Kuala Terengganu berkata,  “Saya datang ke Kuala Lumpur semuanya percuma.”

“Saya tidur di Hotel Grand Seasons dan dijanjikan wang poket tetapi belum dapat lagi. Masa perhimpunan agung Umno pun begini juga.”
Ayatnya "tetapi belum dapat lagi"... itu memang tak bleh blah wa cakap luuu... hahahaha..., kemungkinan besar tak dapat la tuuuu... sebabnya hajat/tujuan perhimpunan lembu2 tu dah selesai beb.... hahahaha...

Kalau lu orang tak caya lu orang tanya makcik dari Setapak nih.... hahahaha...., datang dengan rombongan cik kiah lembu..., nak balik pandai2 lu orang laaaaa..... kah... kah... kah.... padan muka makcik tu, ntah mak siapalah agaknya yeaaaa.... kena tipu cow..cow dengan umporno... hahahaha...

Tapi takpa makcik.... dari bukit jalil menapak balik ke Setapak tu bukannya jauh pun... setapak jer... hahahaha...., lagipun pak menteri dari umporno pun dah nasihatkan banyakkan excercise... kurangkan makan gula dan nasi...., takut jadi gemok macam mak badak pulak.... tak caya selak2 laaaa... suratkhabar penchachai yang lama2 dulu... hihihi....

So... amacam makcik... kena kencing dengan gang umporno sendiri... hahahaha...!!!!

Lagipun perkara2 berkaitan perhimpunan atau perasmian apa saja dari umporno nih... ramai orang tak hairan dengan jumlah kehadiran mahupun sambutannya, kerana kalau takda imbuhan sekalipun, puak2 haramjadah nih dengan kuasa yang ada pada pengarah jabatan, menteri dan apa saja yang berkaitan akan mengarahkan kakitangan jabatan masing, cikgu cikgi, mahasiswa-mahasiswi dan paling haramjadah sekali murid2 sekolah pun puak2 nih angkut... asal saja untuk menampakkan ramainya sambutan di berikan.... hahahaha....!!!!

kalau tak menipu bukan umno namanya kaaannnnn.....!!!!

Itu pun gua malas nak ulas bab yang mati syahid selepas balik dari perhimpunan lembu2 di bukit jalil.... hahahaha.... innalillah jelah kat diorang tuuuu.... apa ada hal kan... perjuangan memerlukan pengorbanan... so... berkorbanlah apa saja demi umporno tercheeennntaaaa.... perghhhhh....!!!!
(peringatan pada semua: waspada dan selalulah tanya anak2 lu orang. Jika anak2 mengadu pihak sekolah angkut diorang dengan bas pergi mana2 perhimpunan/majlis dalam waktu sekolah tanpa kebenaran ibubapa. maka lu orang secara formaliti pergi buat laporan polis, lepas tu minta penjelasan dari pihak sekolah, dah selesai semua urusan dokumentasi tersebut, ramai2 kemukakan SAMAN pada pihak Sekolah dan Kementerian Pelajaran.... boleh jadi jutawan wooooo.... hahahahaha...)
Jangan biarkan diri kita diperbodohkan oleh puak2 umporno (kebanyakkannya Pengerusi PIBG) dan juga Pengetua Sekolah yang berdarah karat biru umporno... diorang tu memang haramjadah yang suka menanguk di air keroh melaka.... hahahaha....!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP