IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Nak Join Bisnes Dengan Gua..???

>> Monday, May 07, 2012

Dalam kepala hotak gu nih ligat jer... nak cari jalan buat duit segera, walau camna pun gua nak berterima kasih jugak pada Najib Razak selaku Perdana Menteri Malaysia beb...

Jika selama nih..., gua asyik kutuk2 dia sebagai Perdana Menteri paling bangang dan bodoh di antara Pm terdahulu, tapi dalam bodoh2 dia pun kalau bab duit nih dia ada sikit cerdik beb... hahaha.., cerdik dalam bab songlap duit laaa...

Tapi gua bukannya nak ikut tauladan yang tak baik dari Najib Razak nih... gua cuma nak ambil tauladan yang baik jer... iaitu daya pemikiran dia yang berjaya mencipta ruang untuk buat duit... jeng.. jeng... jeng... hahahaha...

Daripada ide Najib Razak Baginda (bestkan sinambungan nama diorang...), gua ingat nak buka Kedai Bundle beb. Tapi bukannya nak jual pakaian recycle beb... yang di bawa masuk dari luar negara tapi gua nak jual senjata api... semua jenis senjata api yang terlatest di dunia. Bila dah ada senjata api barulah boleh gulingkan kerajaaan seperti yang lembu ni ceritakan, hahaha...!!!!

Tapi Kedai Bundle nih kena link dengan Kerajaaan Barisan Nasio-anal beb..., kalau tidak pasti kantoi wa cakap luuuu..., sebabnya kalau link dengan Kerajaaaan barisan nasio-anal gua boleh letakkan Urusan Perniagaan Kedai Bundle gua di bawah klasifikasi Akta Keselamatan dan Rahsia Negara.

So... takda orang boleh kacau beb... amacam ide yang gua cilok dari Najib Razak Baginda nih... hehehehe... lumayan beb... kalau gua boleh kowtim dengan German ke..., Peranchis ke... Korea Utara ke... Israel ke... hahahaha... mesti baaaeeeekkkkk... punya projek...!!!

It has become apparent that this constitutes one of the Malaysian government’s greatest robberies over its people! It is no longer just the Euro 114.9 million commission to Perimekar that formed the basis of the complaint to the French Courts that is in question. It has magnified into a web of lies involving a slew of companies formed to complicate the concealment of the blatant robbery of Malaysian and French tax-payers’ money.

More retro-commissions have surfaced allowing the misuse of such bodies as the pilgrimage funds (Lembaga Tabung Haji) and the military pension funds (Lembaga Tabung Angkatan Tentera). The Malaysian and French peoples have been clearly misled, cheated and robbed of their monies through blatant corruption and mismanagement of funds in the name of national secret and security. - Malaysia Cronicles.
Ada sesiapa nak join gua buat bisnes nih... pulangan lumayan, risiko rendah...!!! Sebab ada Menteri tolong cover... hahahaha... cuma satu jer gua nak pesan... pastikan Putrajaya dipertahankan hingga ke titisan darah terakhir, kalau jatuh ke tangan Pakatan Rakyat.., sendiri mau ingat laaaa...

Sebab tu member gua dah bagitau, Putrajaya mesti dipertahankan, Pilihanraya Umum kali ini... Barisan Nasio-anal mesti menang walau dengan apa cara sekalipun... jika tidak....!!!!

Jika barisan nasio-anal kalah..., gua chow dulu dengan Jet peribadi gua... lu orang nak kantoi lu orang punya pasal..., janji gua selamat... muakakakakaaaaa...!!!!

Tapi kaaaannnn.... antara Kedai Bundle dengan Agenci Pelancongan mana lebih selamat beb...???? 

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP