IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Poseidon Dan Bayangannya...???

>> Thursday, May 31, 2012

Pada suatu masa dahulu ada seorang penglipurlara berkisah di sini.

Gua amat bersimpati dengan penglipurlara tersebut, kerana kerjanya hanya untuk menjadi jurucakap kepada Tuannya sahaja. So... bagi gua pi mampuslah dengan penglipurlara tersebut... kerana dah itu caranya dia mencari makan... malas gua nak layan lebih2... depan Tuhan yang ntah ada bayang atau takda bayang nanti biarlah si penglipurlara tu jawap sorang2... hahahaha...!!!

Dalam mitos Greek... ada satu Raja (Dewa) yang bernama Poseidon. Kalau dah tahap Dewa tu... maknanya Tuhan la kaaannnn... hahahaha... bab ini hanya spesies puak2 berotak Lembu jer... yang paham nih... orang2 cerdik yang macam Mahadeath maksudkan tak ambik pot dengan benda2 macam nih... wa cakap luuu.... bagi orang2 cerdik semua benda nih buang masa jer... hahaha...

Poseidon dan Bayangannya.

Petang tadi gua berkesempatan bertanya dengan pakcik google macamana rupa Poseidon yang dikatakan sebagai Raja bertahap Dewa aka Tuhan kepada masyarakat Greek pada zaman dahulu.... so pakcik google pun tunjukkan gambarnya.... oooo... baru gua tau itu rupanya Poseidon dan siap ada bayangnya lagi....

Berdasarkan pada bayangan poseidon tu..., gua konfiden dengan bayang2 Poseidon pun tak boleh buat main2 beb.... nanti polis Greek akan tangkap rakyatnya dan dakwa atas akta hasutan.... muakakakakaaaa....!!!!

Di sebabkan dengan pemikiran kerajaan Greek dan sebahagian rakyatnya yang bermentaliti seperti Lembu yang jenis pantang banyak kalau menyentuh isu Bayangan Poseidon pasti akan tunjukkan sikap ampu dan bodek mereka dengan melaporkan teguran atau bantahan terhadap kelakuan negatif Poseidon kepada pihak berkuasa.

Akibat sikap seperti itulah maka ianya menjadi salah satu faktor mengapa Negara Greek (Greece) berada di ambang Muflis sekarang ini beb.... eerrr... ke dah muflis pun... hahahaha..., sebab Polis dan Keraajaan Greece (Pemerintahnya) Ngok Ngek macam Haramjadah...!!!!

Kesimpulannya di sini, apa saja yang Poseidon nak buat tak boleh di sentuh lansung, walaupun rakyat Greek tahu Poseidon nih kaki betina, kaki joli serta kaki maksiat sekalipun, ianya tetap tak boleh di sentuh.

Persoalannya, apakah negara kita Malaysia Darul Lawak ini akan menjadi Muflis juga kerana ada sebilangan rakyatnya yang bermentaliti seperti rakyat Greek..., tepuk dada hantuk kepala lu orang kat dinding... mungkin lu orang akan dapat jawapannya...

Walau bagaimanapun, semuanya tu hanya kisah dongeng zaman Greek dahulu kala... anggaplah ianya sebagai mitos yang dah tak relevan dengan zaman sekarang ini. Janganlah ada yang rosak akidahnya dengan percaya membabi buta dengan Bayangan Poseidon nih... oooolllllaaaalllaaaallllaaaa... !!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP