IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Persatuan Silat Jadi Fixed Deposit umno... hahaha...!!!!!

>> Friday, May 25, 2012

Selama ini umno bukan sahaja pergunakan Felda sebagai fixed deposit diorang, malahan pergunakan kakitangan kerajaan dengan cara ugutan supaya menyokong barisan nasional jika tidak akan di hantar bertugas di pendalaman, terutamanya kepada para guru.

Selain daripada itu umno juga perkudakan Tentera dan Polis dengan undi pos..., tambahan pula sekarang ini undi pos sudah menjadi double beb di mana bini atau laki kepada anggota tentera pun boleh mengundi secara pos... hahahaha...

Dalam banyak2 fixed deposit umno dan juga fixed deposit manipulasi dari SPR dan JPN, ada satu lagi fixed deposit umno yang ramai terlepas pandang iaitu Persatuan Silat.

Aaahhhhaaaaa.... dalam bab Persatuan Silat nih... umno pergunakan puak2 silat nih dengan semangat keMelayuan... maklumlah...kan... puak2 silat nih diorang punya semangat dan adrenalin Hang Tuah tu ada tinggi sikit beb... hahahaha...

Jadinya... apabila gua baca dan selusuri link ini, gua nampak persatuan silat ini buta2 jer... diperbodohkan oleh umno, apatah lagi dengan Mahaguru Silat yang sedia ada la ni pun jenis mata hanturaya... merah jer... bila nampak duit... muakakakakaaaa..... agak2 ada masyuuukkk... jer.. dia punya bodek sampai bagi anugerah pelbagai kepada Pemimpin umno yang tercalit dengan pelbahai skandal....

Semangat melayu zaman umno Dato' Onn dulu lain beb... itu umno 1949 yang perjuangkan nasib orang2 melayu. Tapi zaman umno BARU'a yang di asaskan oleh Mahadeath pada 1988 sudah lari banyak dari asas perjuangannya.

Cerita dasar nak perjuangkan melayu tapi hakikatnya perbanyakkan golongan mamak dalam umno. Apatah lagi Saham Bumiputra untuk orang2 melayu sebanyak RM52 billion ntah lesap kemana pun tiada jawapannya sehingga sekarang ini.

Itupun orang2 Melayu dalam umno masih buta dan sanggup membiarkan diri diorang jadi bangang, tolol dan bahalol menjadi alat pembodohan pemimpin2 mereka yang kata raya.... hahahaha....

Kepada Persatuan Seni Silat Gayong Malaysia, lu orang jangan jadi bodoh laaa... untuk diperbodohkan oleh pemimpin2 umno zaman sekarang ini sebab dioranglah pengkhianat bangsa melayu sebenarnya...

Pergghhh... gaya jer... lebih, kena hembus sekali terus tumbang... muakakakakaaaa...!!!!

Najib terima Anugerah Imam Khalifah Agong..??? Diri sendiri pun tak layak jadi Imam macamana pula di angkat sebagai Imam Khalifah Agong...!!!!... nampak sangat menipunya... muakakakakaaa...!!!!

Apa jenis Silat yang dia tau nih.... cuba lu orang teka...????

Rosmah turut menerima 'Anugerah Selendang Tun Fatimah'..??? Apa jasa pompuan puaka nih...??? Silat laki bini atas katil pun boleh dapat anugerah ke...???? nampak sangat bodeknya dari Mahaguru2 Silat nih...

Mat Sembab macam nih pun dapat anugerah jugak....???? hahahaha...

Muhyiddin Yassin dianugerahkan gelaran "Ulul Amri Keempat Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia (PSSLM)"...??? Ini lagi sekoq... jual pasir banyak2 kat Singapore pun boleh dapat pengiktirafan....????

Edisi paling lawak gilerrr.... lu orang baca di sini.... hahaha... macamana laaa... betina Pelacur Politik nih pun boleh dapat anugerah beb.... memang lawak tak ingat la woooiiii....!!!! Gua nek tepek gambar muka dia kat sini pun rasa jijik wa cakap luuuu.... hahahaha....!!!!

Jikalau Allahyarham Dato' Meor Abdul Rahman masih hidup, gua yakin beliau sendiri akan mengamuk kepada Mahaguru2 yang ada sekarang ini kerana menganugerahkan gelaran dan pangkat Persatuan Silat Gayung nih kepada haramjadah2 yang memusnahkan bangsa dan mengadaikan negara kepada pendatang asing.

Pemimpin umno adalah Pengkhianat Bangsa dan Agama yang sebenarnya...!!!!!

Ternyata Mahaguru2 yang bagi Anugerah tu... kepala hotak diorang mungkin ada sengal sikit..., terutamanya Mahaguru bekas banduan wilcha.... hahahaha....!!!! masyuuuukkkkkk....... !!!!

Nota: Dalam link Persatuan Silat Gayung tu, gua tak sentuh lansung bab dan perihal mistik, itu lantak pi la kat diorang... dengan masing2 punya tanggapan, gua cuma nak sentuh perihal makhluk2 haramjadah yang tak layak lansung mendapat gelaran serta anugerah yang boleh mencemar nama baik Bangsa dan Islam khususnya.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP