IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Nampak Sangat BODOHnya...!!!!

>> Monday, May 14, 2012

Lu orang nampak tak yang pegang haeiler tu siapa...???
Gua nampak macam spesies mamak jer... hahaha... dalam perkasa pun dah ada mamak jugak kaaaa.... brahim al-kataki tolong jawap sat... hahahaha...!!!!

Kalau betul si malaun itu seorang Mamak..., itulah Mamak Haramjadah yang jadi tukang arah..., sementara melayu2 bangang ikut jer arahan... memang bodoh puak2 melayu umporno penang... muakakakaaaaa....!!!!

Dah tu pulak otai2 umporno penang buat pulak mesyuarat kononnya mengutuk perbuatan keji ahli2 perkasa penang... adusssss.... lawak internationale wa cakap lu..., si bangang mengutuk si bangang... jawapannya sama2 bangang dengan tujuan nak membangangkan orang ramai....

Woooiiii... mangkuk2 bangang umporno aka perkasa.... macam laaaa... rakyat nih bodoh sesangat sampai tak tau nak bezakan semua lembu yang ada dalam perkasa tu adalah spesies lembu yang sama dalam umporno la weeeiiii....!!!!

Takda cara lain ke lu orang nak tunjukkan tahap keBODOHan lu orang selama ni.... cari la ide yang kreatif sikit beb....!!!!

Pengumuman...!!!!
Dengan rasa bangga diri, riak dan takbur..., Gua nak jemput seluruh rakyat Malaysia untuk bersama-sama dalam majlis bacaan yasin dan tahlil arwah untuk Najib Razak dan suaminya Rosmah Mansor di Zoo Negara pada hari Ahad bersamaan dengan 20hb May 2012 jam 2.00 petang. Kehadiran orang ramai samada dari dalam negara mahupun luar negara amatlah di alu-alukan.

hahaha... amacam puak2 lembu Perkasa aka Umno, boleh ke macam tuuu....????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP