IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Keluhan Marhaen...!!!!

>> Monday, May 28, 2012


Lu orang tengok pada senarai tu.... hahahaha... ada sesiapa berani tibai... hahahaha... nanti kalau gua tibai ada pulak penchachai yang nak jadi Juara Pertahankan Raja2 Melayu nih... pi berkampung depan Balai Polis 7 hari 7 malam berdemo nak buat repot pelbagai, kononnya pertahankan Raja2 Melayu Payung Bangsa... muakakakaaa...!!!!

Hanya lembu2 penchachai berkepala hotak bangang jer.. yang akan setuju dengan pembaziran yang berlaku, jikalau wang beli nombor plet tu digunakan untuk membantu fakir miskin dan anak2 yatim sampai jugak doa mereka di akhirat nanti dan balasan baik yang setimpal dari Allah SWT.

Adusssss.... malas nak cakap banyak dengan golongan freeloader nih, lagi mau membazir dengan perkara duniawi... kononnya sebagai Ketua Agama Islam..., dalam Islam sendiri melarang pembaziran.., tapi ntah apa2 jelah, dah macam ketam mengajar anak berjalan jeeerrrr.... hahahaha..!!!!

Cuba lu orang baca komen2 rakyat di sini.... sendiri mau ingatlah.

Macam gua katakan di atas, ulas panjang lebar pun tak guna beb sebab menyentuh hal ehwal orang kayangan nih, maklumlah budaya ampu bodek di kalangan Melayu Songkok Tinggi 10 jengkal nih macam sial jer.... apatah lagi dengan undang2 yang macam cibai pulak tuuuu... adusssss...

Dalam hal ini..., teringat pulak gua pada jasa Mahadeath yang menarik segala kuasa imuniti Raja2 sewaktu pemerintahannya.... bab ini gua sokong Mahadeath... hahaha...!!!!

Kepada rakyat yang kais pagi makan petang tuuu... lu orang sendiri mau ingatlah, di akhirat nanti lu orang tuntutlah apa yang patut depan RAJA sekalian alam yang MAHA Adil, Allah SWT... tak pandang pun Bayangan DIA di mukabumi nih... atau tidak... semuanya di sapu BERSIH beb.... hahahaha...

Aaarraaaaamaaaakkkk....!!!! Sori aaaarrr... tertibai la pulak.... muakakakakaaaaa....!!!! Dalam kubur nanti Malaikat akan tanya... "Apa nombor baeeekkkk... punyeeaaarrr...???".... lepas tuuuuuu......

Sendiri mau ingat laaaaa.....!!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP