IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Just For Haramjadah...!!!!

>> Thursday, May 10, 2012

Dalam seminggu dua nih tak kering gusi gua di buatnya, mana taknya cuba lu orang bayangkan dalam seminggu dua nih macam2 cerita lawak keluar beb...

Bermula dengan si Haramjadah Zul Kulom dengan teori dan cerita video Azmin Ali. Kononnya dia tau siapa dalang video seks tuuu... hahaha... PST jugak lebai haramjadah nih...!!!!

Kemudian si betina jalang mana ntah... nak raih populariti punya pasal sanggup heret mak dia masuk TV... hal keluarga diorang pun nak kecoh 1Malaysia... haramjadah punya anak.

Kemudian si Haramjadah Hasan Lucius buat lawak dia punya si haramjadah tukang murtad kena langgar lori laki bini... hahahaha... haramjadah punya jin kafir yang bawak lori tu... suka2 haramjadah jer pi langgar informer Hasan Lucius tuuu..., sebab mana ada manusia yang kenal dengan informer Hasan Lucius tu... melainkan Jin Kafir haramjadah jer... yang kenal... hahahaha...!!!!

Lepas tu si haramjadah Menteri KDN buat lawak paling haramjadah wa cakap luuuu... KeMenterian Bangang nih pi lantik Penyangak jadi Ketua Panel Penasihat Bebas untuk siasat keganasan polis haramjadah... kompom keputusannya nanti macam haramjadah jugak leeeerrrr..... hahahaha...!!!!

Lawak terlatest pulak dari bapak segala haramjadah kat Malaysia nih... siapa lagi kalau bukan Najib Bin Razak...., selaku Presiden segala Haramjadah (umporno), semua yang berlaku di atas tu dia yang bertanggungkawap beb.... kerana politik dia selama ini memang kotor dan HARAMJADAH pun....

Oleh yang demikian... bermula hari ini kalau nak panggil Najib... mesti panggil dengan gelarannya sekali, baru orang ramai akan kenal.... hahahaha... gelaran baru buat Presiden umporno nih... ialah...

"Najib Haramjadah"... bukannya "Haramjadah Najib"... berbeza tuuuu... hahaha...!!!! Walau sama tapi tak serupa... muakakakaaaaa....

Perggghhhh..... selesai satu bab...,

Bab kedua pula kepada 3 ekoq makhluk sundal politik kat atas tu..., si Haramjadah Zul Kulom, Betina Jalang mana ntah dan Hasan Lucius. Best partnya... apabila mangkuk ayun 3 ekoq nih buat lawak haramjadah diorang, media2 penchachai dengan wartawan haramjadahnya dan editor haramjadahnya happinesssss... sesangat... hahahaha....!!!!

Dah laaa... semua kenyataan diorang tu tak masuk akal lansung, itu yang di gembar-gemburkan siang malam terutamanya TV3 suku. Asyik nak membodohkan rakyat jer.... apa diorang ingat rakyat nih BODOH macam diorang ke...????

Jadi di sini gua nak cadangkan kepada sundal2 politik tu... kalau nak glamouressss..., pergilah "Melancap" depan Kamera TV3 Suku...., pasti rating siaran tu mendadak naik... dan 3 ekoq sundal politik tu kompom glamoureesssss.... gileeeeerrrr... wa cakap luuuu... beb....!!!!

Nota: Gua tak boleh bayangkan macamana muka Zul Kulim dan Hasan Lucius buat adegan tu depan kamera... lu orang boleh terbayangkan tak...???? Betina tu... tak payah citer aaarrrr.... eeeee... geli aarrrr....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP