IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jumpa Jerangkong Bagi Penerajang...!!!!

>> Tuesday, May 29, 2012

"Beliau turut menambah, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak tidak layak menjadi Perdana Menteri kerana tidak mampu mengawal kemarahan terhadap peneroka Felda, sebaliknya mengeluarkan perkataan kesat (Haramjadah) yang ditujukan kepada peneroka Felda yang membantah."

Ayat di atas tu gua petik dari sini.

Apa bezanya jika diterbalikkan ayat tersebut kemudian ditujukan pula kepada Najib Razak... hahahaha...

Layakkah Najib Razak jadi Perdana Menteri... muakakakakaaaa.....!!!!

Si Jerangkong Sesat nih sepatutnya cermin muka dia dulu sebelum bercakap, Anwar maki "pemuda umno sial, pemuda umno celaka" selepas dapat tahu ada sorang mangsa berdarah kena balingan batu. Video/Youtube yang tersebar dengan jelas mengambarkan situasi sebenar... lagi si malaun jerangkong nih nak spin.... hahahaha...

umno... umno.... kalau dah spesies ular sawa... kot mana pun nak belit jugak..... dah dasar umno beb... kalau tak menipu tak membelit bukan umno namanya... dah memang sifatnya macam tu sejak dulu, kini dan selamanya dan begitulah perangai diorang.... hahahaha...!!!!

Kes anak Jerangkong nih dapat direct tender RM30 juta nih amacam... takan senyap kot.... hahaha... dah dasar Jerangkong beb... hisap darah senyap2 hahahahaaaaa....

Weiii... Jerangkong Wilayah Persekutuan.... bila mau jawap nih....!!!!


Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP