IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Baru Ooolallalalalaaaaa....!!!!!

>> Thursday, May 31, 2012

Bagaimanapun katanya, Southern Simphony kemudian jual tanah itu kepada Ample Quality pada harga RM29 juta dan Ample Quality mahu jual kepada One United Sdn Bhd bernilai RM200 juta.

Manjeet turut kemukakan soalan kepada Pathmanabhan mengenai Abdul Rahman dan saksi itu jawab ‘dia seorang berkuasa’ dan terlibat dalam skandal Zon Bebas Pelabuhan Klang, berkaitan urusan jual beli tanah.

Jawapan Pathmanabhan membuatkan Timbalan Pendakwa Raya Idham Abd Ghani membantah soalan itu, namun dibenarkan Hakim Datuk Wira Akhtar Tahir dengan syarat, Patahmanabhan hanya perlu jawab apa yang dia tahu. - Sinar Hairan.
hahahaha.... ini barulah di katakan ooolalalalaaaaa....!!!!

hehehe.... itulah yang bestnya jadi ahli politik barisan nasio-anal aka umno wal haramjadah wa cakap luuuuu.....!!!!

Cuba baca petikan yang gua hitamkan di atas tuuu.... tamaknya si Rahman Parit Palil beli tanah RM29 juta..., nak jual pulak dengan harga RM200 juta... hahahaha... ini mesti kes nak lawan dengan kecekapan Khir Toyol nih..., tapi kantoi... Khir Toyol lagi cekap dalam bab jual beli tanah... hahahaha....
Manjeet turut kemukakan soalan kepada Pathmanabhan mengenai Abdul Rahman dan saksi itu jawab ‘dia seorang berkuasa’ dan terlibat dalam skandal Zon Bebas Pelabuhan Klang, berkaitan urusan jual beli tanah.
Cover punya cover... akhirnya orang nampak jugak kaaannn... hahaha...!!!!

Ohhhh.... patut la... ramai melayu umno jadi gilababi berebut jawatan, gilababi nak jadi Adun atau Ahli Parlimen.... sebab diorang boleh jadi sebagai "seseorang yang berkuasa" rupanya.... hahahaha...!!!!

Tapi takpa jika Rahman Parit Palil terlibat juga dalam kes PKFZ biarlah dia berjawap sorang2 hahahaha... sebab member dia yang terlibat sama dalam bab rembat merembat tanah untuk PKFZ dah mampos beb.... !!!!

Kesimpulannya di sini, selagi ada nama dan jawatan dalam umno haramjadah tu... maknanya bertuhankan Ringgit Malaysia dan Harta Rakyat adalah harta diorang.... hahahaha... lagi mau sokong dan beri undi lu orang kepada spesies Hantu Raya umno kaaaa....????

Tak kira siapalah yang jadi calon dalam umno aka barisan nasio-anal nih.... kompom spesies Hantu Raya beb...!!!! Jadi kalau sayangkan bangsa dan agama jangan undi umno/bn dalam PRU-13 nanti... selamatkan tanah melayu dan agama islam daripada menjadi mangsa puak2 hanturaya umno nih...

Kalau lu orang tak caya cakap gua... lu orang pi tanya Khir Toyol, Noh Omar, Nazri Aziz, Shahrizat, Shapie Bedal, Khairy Jamaludin dan Pak Mertuanya dan ramai lagi beb... termasuklah Najib Razak... ooppssss... Najib Razak lu orang jangan tanya, biarkan pada orang Peranchis jer... orang Peranchis akan tanyakan on behalf untuk orang Malaysia Darul Lawak nih.... muakakakakaaaa....!!!!

Siapakah dalam umno yang ada jawatan tertingi yang takda isu bikin wang haram dengan merompak harta rakyat dan khazanah negara... tolong habaq mai kat gua...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP