IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Sokong Najib Razak... hahaha..!!!!

>> Wednesday, May 09, 2012


Perghhhh.... PM Najib Razak... wa caya sama lu beb.... lu pun dah seangkatan dengan gua beb... peeewwwiiitttt.... hahahaha...!!!!

Bila gua maki hamun dalam blog nih... banyak sangat ostad2 ostazah2 yang tak bertauliah tempek ayat quran dan hadis nasihatkan gua... supaya jangan maki hamun... tak baik... bla.. bla... bla...

Nasib baiklah diorang2 tu semuanya tak bertauliah wahai PM Najib Razak, kalau diorang tu semua ada tauliah macam Majlis Patua Kebangsaan tu... dah tentu2 blog gua nih dah di hukumkan "HARAM" untuk di baca wa cakap luuuuu.... hahahahaha....!!!!

Oleh kerana lu sebagai PM 1Malaysia dan lu sendiri telah menggunakan perkataan "HARAMJADAH" maka gua pun terselamat jugak... hehehe....!!!!

Majlis Patua Kebangsaan, Mufti2 Berbayar, Profesor2 Kangkong dan Ulama2 Penjual Agama dalam umporno pasti akan mengeluarkan kenyataan menyokong perkataan yang lu gunakan..., tak tidoq malam la diorang selak kitab Lord Reid mencari ayat2 dan nas yang membolehkannya... hahahaha...

Sebab tu gua respeks sama luuuu..... lain kali perbanyakkan lagi menggunakan perkataan tu dan yang sewaktu dengannya dalam setiap ceramah dan ucapan luuuu..., kalau lu tak tau gua boleh ajarkan... hahaha... tabik spring toink.. toink... oinkkk.... sama luuu...

Eerrrr.... Kak Mah apa khabar.... kirim salam haramjadah gua kat kak mah ok.... chowww....!!!!

Pesanan buat PM kesayanganku.... lu boleh gunakan perkataan tu macam nih... "HARAMJADAH punya Kerajaan Peranchis...!!!!"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP