IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Nak Cari Kubur Polis Yang Mampus...????

>> Monday, May 14, 2012

Dah berkali-kali gua cakap, anggota polis nih mana ada yang cerdik beb..., kebanyakkanya spesies kantoi pelajaran... hahahaha....

Kalau yang pangkat koperal bawahan mangkuk berayun gua boleh paham lagi macamana tahap mentaliti diorang pasal SRP tak pass....!!!!

Inikan sampai yang berpuluh paku calit kat bahu kat dada pun maintain diorang punya bangang... memang tak bleh blah wa cakap luuuu... hahahaha..., takan tiap2 hari makan taik cipalat sampai bodoh tahap super lembu beb....

Gileeeerrrr.... siottt.... spesies camni dipertanggungjawabkan untuk jaga keamanan negara.... hancus negara wa cakap luuuu....

Opppssss... gua malas sembang banyak pasal puak2 polis raja di malaysia nih... pasal diorang ada uniform... kerek dengan pistol diorang... diorang boleh buat apa saja yang diorang suka... hahahaha...

Walau macamana pun gua tetap salahkan Tun Mahadeath jugak laaaaa... mamak nih dah buat silap besar beb...., masa mamak mahadeath nih berkuasa dulu..., imuniti raja2 melayu dia rampas, tetapi imuniti polis2 perasan macam raja nih mamak mahadeath terlupa nak rampas... kan dah menyusahkan rakyat... hahahaha...

Lu orang sambung baca kat sini.

Dia ni Cerdik atau Bangang..???

Puak2 polis jangan berangin dengan gua pulak... lu orang berhak berasa marah pasal kena kutuk cow... cow...., sudah serupa anjing lembu lu orang punya tahap beb..., pasal lu orang semua bodoh terlampau.. ikut arahan menteri umno membabi buta..., nak jaga kredibiliti umporno punya pasal... lu orang sanggup jadi bodoh... hahahaha...

Sementara masih ada peluang nih... baik lu orang berubah laaaa..., tak payah laaaa... kerja dengan umporno tuuuu... bukannya bn/umporno yang bayar gaji lu orang, semuanya tu hasil dari cukai rakyat beb.. buat bayar gaji lu orang selama nih.... so ingatlah sikit bhai...!!!!

Ok... lu orang layan laaa... link kat atas tuuuu...., gua nak pergi cari perkuburan dan batu nisan polis yang mampus pada 28 April hari tu... ada tak...??? Kalau takda kuburnya... sudah pasti bangkai diorang yang terkorban dah kena campak dalam Sungai Klang, eerrr... mana2 Balai Polis yang tak cukup atau kehilangan anggota tolong buat laporan di BalaiRaya Umno... nanti JKKK BalaiRaya akan membantu lu oranguntuk ambil laporan.... muakakakaaaaa....

Kepada orang awam pula, jikalau lu orang terjumpa mana2 kubur anggota polis yang mampus pada tarikh tu... sila buat laporan di balairaya berdekatan...., JKKK BalaiRaya umno akan ambil repot lu orang semua... muakakakakaaaaaa....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP