IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

BN Perosak Pemikiran Generasi Muda..!!!!

>> Monday, May 14, 2012

Sampai rumah dalam lingkungan 9pm tadi...., tak singgah dinner di mana2.., calling2 Domino janji ada makan malam hehehe...

Si abang2 dan kakak sibuk mengangkut barang dari boot ACR55, si kecik pulak sibuk cari kertas A4 nak buat kad "Hari Ibu" katanya...., lantak pi la kat diorang... diorang masih tak paham apa2 lagi..., lagipun sepanjang dalam kereta tadi... boleh dikatakan semua channel radio tak habis2 dengan program dan ucapan Hari Ibu... macam sial wa cakap luuuu....

Yang tak bleh blah... bila Aleeya (6 tahun) dan Alisya (8 tahun) ajak raikan Hari Ibu di luar (pada fikiran diorang ajak makan2 di luar), pelbagai alasan gua bagi dan juga dah order Domino's, apabila Domino's sampai dan masing2 pakat mengadap santapan. Apa lagi gua mulakan tazkirah laaaaa....

Gua kasi sekolahkan anak2 gua pasal sambutan Hari Ibu, semuanya tu adalah propaganda Omputih (Agama lain), sebab agama omputih nih ada macam2 dan tak sama macam agama Islam, di mana dalam Islam menyuruh semua umatnya menghormati ibubapa setiap jam setiap waktu setiap hari..., dalam Islam setiap hari adalah Hari IbuBapa..., kenapa nak ada hari istimewa pulak...????

Kalau nak sangat "Hari Ibu/Bapa" pastikan setiap hari nak keluar rumah Salam, Peluk Cium dan Ucapkan pada IbuBapa "I Love U"... susah sangat ke... kalau dah besar dan bekerja nanti.. pastikan walau jauh di mana sekalipun calling2 laaa.. tanya khabar dan ucapkan "I Love U"... jangan nak tunggu setahun sekali macam yang bangsa asing buat... itu maknanya diorang tu hanya ada kasih sayang pada ibubapa diorang setahun sekali jer....

Lepas tu seperti biasa... melayan kerenah soalan2 tahap umur 6 dan 8 tahun, terpaksalah gua jawap ikut pemikiran dan pemahaman diorang, alhamdulillah kad ciptaan dan kreativiti diorang disampaikan juga pada Pramugari (mama) mereka... tapi takda kek dan makan luar seperti yang di tuntut... selamatttt... wa cakap luuuu...!!!!

Apa2 hal pun dalam isu ini gua salahkan kerajaaaaan bn dan umporno kerana memandang remeh perkara2 yang merosakkan akidah dan pemikiran anak2 kita (generasi kita), lu orang lihatlah sendiri macamana kerajaaaan sekular nih membantu menyebarkan dakyah yahudi nih...!!!!


Gua cilok gambar dari FB.

Dalam radio dan TV..., dalam media cetak... tak cukup dengan itu di sekolah2 pun sama. Padahal kat sekolah2 tu guru2nya majoriti berbangsa melayu dan offcoz kalau ikut kepala hotak umporno jika dah melayu tu sudah pasti beragama Islam... tapi tetap bangang...... gggrrrrrr..... gua tengah geram niiihhhh.... sebab kepala hotak anak2 gua yang masih kecil tu telah dirosakkan oleh keraaaaajaan bn aka umporno haramjadah....

Tu pun bernasib baik dulu gua tak hantar diorang kat tadika KEMAS... kalau tidak bertambah hancur pemikiran anak2 gua.... hahahahaaa....

Paling tak bleh blah apabila siang tadi, telepon pramugari gua line CELCOM terima sms ucapan hari ibu dari PM Haramjadah Najib Razak... takan laaaa... si baghal sekoq nih Penasihat/Menteri Agama dia tak bagitau apa hukum sambutan Hari Ibu..., nanti kalau gua katakan BODOH... memang dah BODOH pun... tambah pulak dengan BANGANG... memang full package mamat sekoq nih... hahahaha...

Pasal tu lah.... rejim umporno dan keraaaaajaan bn sekular nih wajib digulingkan dalam PRU nanti... kalau tidak... bukan anak2 gua jer... anak2 lu orang yang mengaku beragama Islam pun akan turut rosak jugak beb... malahan seluruh generasi akan turut jahanam....!!!!

Itulah yang APCO suka beb.... muakakakakaaaaaa....!!!!

Syyyhhhh... dah tengah malam nih... jangan bising2, Ulama2, Mufti-Mufta, Menteri Agama Islam, Ketua Agama Islam semuanya nak membuta beb.... siang malam kerja diorang tidor jer... akidah umat Islam nak jahanam ke... nak punah ke... diorang tak peduli..., asalkan perut boncit dapat tidor dengan aman...!!!

hahahahaha.....!!!! Syyyhhhh... jangan gelak kuat2.... sssyyyhhhh....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP