IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

AWAS - Virus Bahaya Melanda Malaysia..!!!!

>> Tuesday, May 22, 2012



Macam ni punya ramai diorang kira hanya 22,270 orang jer....!!!!

Ishhhh.... ishhhh... ishhhh... apalah bodoh sangat rakyat Malaysia dan puak2 Pakatan Rakyat semua nih..., kalau nak kelentong pun agak2 aarrr....!!!!

Read Rais Yatim lips.... hanya 22,270 orang sahaja....!!!! Baca di sini.



Kalau kita tanya Rais Yatim soalan Matematik 2012 - 1988..., pasti Rais Yatim akan kata "Sonang punya soalan"... hahahha...

Sambil nonton "filem blue" dia bagi jawapannya ialah 66..., hahahaha...

Akibat klimaks terlampau Menteri tersebut tak peduli dengan fakta di sini dan gambar2 Perhimpunan Bersih yang dah tersebar luas serata Dunia...


Pesanan gua kepada anak2 muda dan pak2 tua lelaki dan wanita 1Malaysia... jangan suka dan kuat melancap (onani)... kesan dan akibatnya "Otak Menjadi Lembab dan Bodoh", dalam Islam pun melarang perbuatan tersebut.



Yang ini kalau Rais Yatim kata 22,270 orang mati2 gua percaya beb...!!!!
Ramai gileeeerrrr.... tuuuuu....!!!!


Pesanan kepada menteri2 barisan nasio-nal... jangan terlalu ingat seks sesangat nanti jadi bodoh bahalol tolol, kalau dah sampai tahap tu... biarlah bodoh bahalol tolol tu sendiri simpan jelah... jangan sebarkan pada rakyat umum...!!!!


Pesanan kepada Menteri Kesihatan pula... tolong pantau virus "Pembodohan" seperti ni... lebih bahaya daripada virus H1N1 yang melanda negara 2 tahun lepas....!!!!


Adiosssss....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP