IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Wa Suka dan Wa Tak Suka...!!!!

>> Saturday, April 07, 2012

Kebelakangan ini kita dapat melihat betapa agresifnya puak2 penchachai parti haramjadah melayu yang bernama "United Mamak Naina Organisations" menyerang ceramah2 dan majlis2 anjuran Pembangkang. Sungguh senteng pemikiran puak2 lembu penchachai parti tong taik tu dalam mengamalkan konsep demokrasi di negara yang berbilang kaum ini.

Isu Perkauman dan Agama menjadi bahan propaganda diorang sejak dulu, kini dan selamanya... sebabnya kepala hotak diorang masih bertaraf lembu tahun 1988.... hahahahaha...., biarpun para pemimpin2 korup diorang memekik terlolong sana sini mengatakan Malaysia sebuah negara maju, dengan Slogan 1Malaysia kononnya, tetapi mentaliti penyokong mereka masih tak maju2 lagi dan Najib Razak dok syok sendiri dengan Slogan jahanamnya itu... hahahaha...

Di manakah silapnya...??? gunakan akal untuk berfikir... "jangan jadi makhluk umporno yang malas nak berfikir.."

Dalam isu serangan di Kompleks Sentosa Mall Alor Setar semalam, jelas memperlihatkan bahawa puak2 ini dah ketandusan ide bagi menyekat kemaraan Pembangkang (PR) menuju Putrajaya dan secara hakikatnya puak2 penchachai ini terutamanya para pemimpin mereka sudah tahu nasib mereka yang akan kecundang dalam PRU akan datang, oleh sebab itu mereka mengerahkan gerombolan lembu2 penchachai mereka untuk mencetuskan huru-hara dan membuat kacau terhadap PR.

Ahhhh... tak perlu dinafikan dengan pelbagai alasan ianya bukan dari arahan atasan, kerana secara logiknya lembu2 penchachai kasta bawahan ini tidak akan membuat kerja kotor mereka jika tiada yang mengarahkannya.... busssiiiitttt aarrr... kalau ada yang menafikannya... apatah lagi jika ada imbuhannya sorang 20 hengget... sanggup melembukan diri jadi samseng... hahahaha...

Berbalik pada tajuk kenapa gua suka...??? Ok.... kenapa gua suka lembu2 penchachai mencetuskan huru hara secara samseng dalam setiap majlis PR...???

Sebabnya..., setiap kali terjadi huru hara yang dicetuskan oleh lembu2 penchachai ini.... rakyat yang berbilang bangsa dalam setiap sesuatu majlis itu akan terbuka mata mereka melihatkan kesamsengan lembu2 penchachai Perkosa dan umporno.

Secara tak langsungnya terbukti bahawa Perkosa dan umporno adalah sebuah NGO dan Parti yang rasis, jahat dan negatif. Ini akan menambahkan lagi kebencian rakyat kepada NGO dan Parti yang dah sememangnya busuk hingga ke usus itu.

Jadi gua ingin mencadangkan kepada semua kepimpinan umporno dan perkosa supaya mengeluarkan arahan perhebatkan lagi serangan samseng style pada semua majlis/ceramah PR... lu orang pukul jer... penyokong2 PR, lu orang musnahkan segala peralatan majlis dan kereta2 pimpinan PR yang hadir tanpa rasa takut, malu dan segan..., gua yakin lu orang semua well protected by police and leaders... hahahaha...

Kalau boleh dalam setiap serangan lu orang tuuuu... biar ada yang cedera parah..., kalau ada yang mati pun lagi bagus beb... teruskan usaha secara samseng lu tuuuu...!!!!

Apa pula yang gua tak suka eeekkkkk....???

Yang gua tak sukanya pasal.... penchachai2 lembu samseng semua tu mengaku sebagai orang melayu dan mengikut kitab Lord Reid orang2 melayu itu beragama Islam tetapi mengapa mereka sanggup diperbodohkan oleh pemimpin diorang yang gila kuasa beb...

Ada kepala ada otak tapi takda akal untuk berfikir samada perbuatan mereka2 itu baik atau tidak dalam konteks Demokrasi rakyat berbilang kaum dan agama... bukankah ianya serupa dan setaraf binatang yang bergelar LEMBU....!!!!

Di sebabkan lembu2 melayu seperti mereka, bangsa/kaum asing memandang rendah kepada bangsa melayu dan memandang hina terhadap agama Islam yang kononnya diorang perjuangkan. Apa cer....????

Kesimpulannya, tak salah laaaa... kalau gua gelarkan melayu2 Perkosa dan umporno sebagai lembu kaaannnnn.... kerana diorang dianugerahkan otak tapi tak berakal... sama sifat kejadiannya seperti binatang bernama LEMBU.... kannn... kannnn... kannnn... hahahaha....!!!!

Atau Dewan Bahasa dan Pustaka terpaksa mengharamkan peribahasa "BODOH SEPERTI LEMBU"...!!!! Atau senang cerita macam ni jelah....;

"Ingat umno Ingat Lembu, Ingat perkasa Ingat Lembu"

So.. kepada bangsa melayu sekalian.... jangan biarkan diri lu orang semua menjadi Lembu... cukup2 lah dengan Lembu2 ternak yang dah sedia ada tuuuu.... jangan di tambah lagi bilangannya... kah... kah... kah....

3 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Saturday, April 07, 2012 9:58:00 AM  

kahkahkah!!United Mamak Naina Organisation,hahaha!!!spesis mamak blukang ni,hahahaha!!!ingat lah pepatah melayu dulu2 di mana ada umno disitu ada lembu,hahaha!!!

Anonymous,  Saturday, April 07, 2012 1:30:00 PM  

Puak-puak PERKASA ni lebih bodoh daripada LEMBU.Sebab????? LEMBU ada otak tapi tak ada akal.Tapi...PERKASA ada otak...ada akal....namun otaknya sudah kena kanser....tak dapat berfikir.Tu yang jadi merapu tak tentu hala...

bunbinban,  Sunday, April 08, 2012 12:47:00 AM  

elok jadi lembu je perkasa nih. Senang. Makan minum tidur ngawan. hahaha....takat nak upah 20 hengget, baik lu org dtg jumpa gua, gua up sket jadi 35 hengget. keje dlm 5 jam je sehari. keje lu sebagai pemakan rumput di belakang rumah gua....semak sgt dah...hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP