IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Peribahasa: "Bodoh Seperti umno"

>> Friday, April 27, 2012


Bagi yang belum tahu... boleh ambik tau tarikh 13 February 1988. Ada apa...????

Dan apa kena mengena dengan tarikh tersebut...????

Bagi yang dah tahu.... lu orang boleh lihat sendiri kebenaran kata2 Pengasasnya... hahahaha...!!!!

Hahahaha...., so... jangan jadi malas berfikir macam lembu2 penchachai umporno.... nanti jadi bodoh setelah diperbodohkan saban tahun... muakakakakaaaaa...!!!!

Bak kata seorang member kat bawah nih...;
"kasi BERSIHkan malaysia drpd lembu2, anjing2 bulldog.. ABU... umnonok dengan otak yg mereng akan menyambut hari jadi umnonok ke-66..yg aku tahu umnonok dah diharamkan dek madey kelin kutty pada tahun 1987.. itulah dah bodoh macam lembu ahli umnonok nie matematik lemah 2012 - 1987 = 66 thn.... jadi sesape yg nak jadi anak2 bodoh macam lembu jadilh ahli umnonok seumur hidup. dgn kadar segera!!!!!!!! cth terbaik ialah siBUNTAL."

Berdasarkan bukti di atas dan bukti2 yang di siarkan oleh akhbar penchachai setiap tahun, oleh yang demikian gua mendesak Dewan Bahasa dan Pustaka supaya mengubah serta perbetulkan peribahasa melayu "Bodoh Seperti Lembu" di tukarkan kepada....

"Bodoh Seperti Umno"

Kerana terbukti sudah kebodohan diorang sejak dulu, kini dan selamanya..... hahahahaha...!!!!

Kesimpulannya, jangan biarkan anak2 lu orang yang masih bersekolah gagal dalam pelajaran bahasa malaysia dan matematik.... muakakakakaaaaa....

Sebabnya ialah..., pemimpin2 umporno memang suka kalau anak2 melayu jadi bodoh dan gagal dalam pelajaran supaya boleh diperkudakan seperti samseng2 umporno, pekida, perkosa dan lain2 lagi.

Buktinya... lu orang klik balik link kat atas tu seperti yang diperkatakan oleh Pengasasnya... hahahaha...!!!!
Nota: Si Buntal merujuk kepada Samseng Jalan Kebun Mabuk Todi... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP