IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Bubar Parlimen.

>> Monday, April 30, 2012

Kalau lu orang baca statement Raja Katak 1Malaysia pasti lu orang ketawa guling2 tak henggat dunia punyalah.... eerrr.... anak haramjadah katak nih bertanding Parlimen mana PRU nanti... sampai tak sabar2 suruh Najib Nazak bubarkan Parlimen.... aduuuussssss.... lawak gila malaun katak nih....!!!!

Baca kat sini jelah.

Dah tu..., boleh lagi buat pitnah kononnya semua perserta demo BERSIH di bayar oleh PKR negeri..., banyak gileeerrrr.... duit PKR negeri... hahahaha... woiiitttt.... Ibrahim Ali tak cukup air di kepala hotak... tolong tuntutkan claim gua dengan PKR negeri Selangor... berapa sen yang dapat lu ambik laaaa... buat duit belanja luuuu..... hahahaha...

Setahu gua.... kalau PKR banyak duit sangat apasal Cabang Azmin Ali di Keramat AU3 menagih peruntukkan RM100 k beb.....????

Dan buat pengetahuan lu orang pada hari Khamis lepas PKR Keramat AU3 dapat sumbangan berjumlah RM90 k dalam bentuk aset... wa cakap luuuu... tak boleh bagi cash takut nanti jadi macam umno pulak.... hahahaha...

Daripada mana sumber duit tu... tak perlu gua bagitau.... tak caya... pi tanya Azmin Ali si Gundik Anwar Ibrahim tu sendiri.... hahahaha....!!!! ooopppsss... sori tak bleh kutuk2 Anwar Brahim..., nanti penjilat2 tegar anwar brahim mengamok beb... Anwar Brahim kentot pun diorang kata wangi beb.... kah... kah... kah....!!!!

Kepada yang tak paham tu..., eloklah pahamkan ayat mencelakakan Pemimpin kat sini... (kepada puak PKR yang tak paham sila rujuk pada puak PAS ok... hahahaha...) dengan tindak-tanduk Anwar Ibrahim menjadi Agen Provokasi BERSIH... dia memang patut di celakakan... hahahaha..., kalau dia cerdik sangat dan pandai ambil kesempatan dengan kejadian yang berlaku, tak perlulah nak berbahasa isyarat dengan gundik dia dan kantoi di ambil videonya, kan senang kowtim awal2 dalam kelambu... hahahaha... nampak sangat penjilat tegar Anwar Ibrahim nih tak cerdik dalam mempertahankan Makhluk Anugerah Tuhan kepada mereka... muakakakakaaaa...!!!! 

Ooopppssaaa... dah melalut la pulak...., kalau setakat sumber kewangan PKR dalam Selangor nih.... semuanya dalam poket gua, kepada puak2 PKR tak payah sembang besar laaaa....!!!! So... kalau dah negeri Selangor pun sesak dari segi kewangan.... macamanalah gayanya PKR setiap negeri nak bayar kepada ratusan rtbu demonstrans.... banyak tuuuu.....

Kesimpulannya di sini, si Ibrahim Ali tu memang bapak segala Penipu di Malaysia nih.... Najib Nazak yang pegang gelaran Bapak Munafik 1Malaysia pun kalah beb...., gua yakin tahun nih Gelaran Bapak Munafik 1Malaysia pasti jatuh ke tangan Ibrahim Ali Al-Kataki..... hahahahaha...

Tergugat lagi Najib Nazak..... muakakakakaaaaa....!!!!!

PERKASAM nih adik beradik PUKIDA.... cakap berapi-api... tapi habuk pun tarak... kah... kah... kah... boleh buat bahan lawak jelah.... kah... kah... kah....

Ibrahim Ali.... Ibrahim Ali.... bila laaaa... lu nak mampus beb.... lebih elok lu mampus daripada menyusahkan rakyat....!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP