IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Kepada pembaca yang bebal.
Dengan penggunaan bahasa kasar, bahasa pasar, bahasa jalanan yang biadap serta maki hamun keterlaluan. Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya dan dinasihatkan supaya ANDA blah atau logout secepat mungkin. Agar ianya tidak menyakitkan hati, atau berkemungkinan juga bakal membuatkan anda (pembaca) menjadi sawan, hilang akal, gila meroyan melalak serta menambahkan dosa di sini.

Di IkutSukaAku tiada bahasa sopan santun penuh beradab lagi tertip juga berhemah, harap maaf. Wujudnya blog ini khusus untuk memaki hamun dan meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kepada SKMM, Polis atau mana2 macai pencacai lembu umno/BN, macai pencacai PKR dan DAP dan juga Pencacai Walaun PAS nak repot blog ini di bawah Akta Hasutan atau Section 114A dan sekarang dah ada POTA la pulak... atau apa juga saluran untuk menyekat suara rakyat, lu orang boleh pergi mampus. Lu orang tak payah menyemak di sinilah, banyak lagi kerja yang lu orang boleh buat daripada dok memantau media sosial dan menjadi barua aka lembu parti/pemimpin politik spesies bangang bodoh macam telor yang kerjanya memperbodoh dan menyusahkan rakyat jer...!!!!

Mamak umporno Punya Celaka... Nama Umporno Yang Malu..!!!!

>> Monday, April 02, 2012

Sewaktu Pulau Pinang di bawah Gerakan (bn) nasib orang melayu Pulau Pinang sememangnya dah tergadai beb.... dan di waktu itu juga puak2 umporno Pulau Pinang sedang berseronok berbahagi tanah orang2 melayu yang diorang rampas hasil persekongkolan dengan Gerakan.

2008 - Pulau Pinang jatuh kepada Pakatan Rakyat dan diterajui oleh DAP sebagai Ketua Menterinya. Bermula dari tarikh tersebut barulah melayu2 umporno Pulau Pinang yang bangang di terajui oleh gang2 mamak pukimak sebagai Ketua diorang bangun bersuara kononnya memperjuangkan hak2 orang melayu.... poooooooraaahhhhhh.... macam sial punya lakonan paria mamak2 umporno Pulau Pinang nih...

Dengan isu RM100 wargaemas... ntah berapa kali muka paria bangsat nih berlakon sama memulangkan duit RM100, dia nih memang paria celaka kaki hasut iblis laknatullah... elok mampos kena langgaq stimroll wa cakap luuuu....

Mamak Pulau Pinang ini juga menimbulkan huru hara menganggu pentadbiran Kerajaan negeri Pulau Pinang... Mamak haramjadah ini jugalah yang usung kek taik dan dia sendiri yang makan kek taik tersebut.... dah dasar mamak... apa nak buat... kahhh... kah.... kahhhhh... bodoh punya mamak2 umporno nih....!!!!

Yang ini pun Mamak umporno kelahiran Pulau Pinang jugak..., mamak betina nih lagi hebat dari mamak2 jantan beb... mamak2 umporno jantan hanya pandai bikin huru hara melalak2 macam anjing nampak tulang... sadisnya Lim Guan Eng tak campak langsung walau secebis tulang kepada anjing2 jantan tuuu..., pasal tu melalak siang malam macam anjing gila... hahahaha... mamak betina nih pulak dia punya auta boleh bikin RM250 juta beb... hahahaha... masyuuuukkkk... lesapppppp... senyappppppp.... hahahaha...


Lagi sekoq bangsat mamak umporno Pulau Pinang yang suka buat fitnah dan menimbulkan huru hara di Pulau Pinang adalah si haramjadah yang lahir time bulan gelap nih...., sekali ini anjing bangsat nih kantoi lagi dan gua sesungguhnya menyokong supaya KM Pulau Pinang ambil tindakan saman terhadap makhluk bangsat nih... (baca sini si bangsat nih dah kantoi dengan fitnah ciptaan sendiri).

Kredit gambar dari sini dan sini.

Lu orang tengok yang pakai kopiah putih tu melayu ke mamak...??? Fisabilillah kepala pak diaaaa..., pergunakan orang2 melayu untuk kepentingan politik puak mamak Pulau Pinang, tapi nak buat macamana kaaaaannnn... orang Melayu umporno Penang pun bangang2 belaka... sendiri mau ingat laaaa... jadi barua mamak... kah...kah... kah...

Lagi kisah celaka dan betapa bangsatnya mamak2 umporno di sini dan di sini.

Kesimpulannya, kepada orang2 melayu dalam parti yang kononnya perjuangkan hak orang2 melayu.., kenapa dah takda orang melayu kah yang lu orang boleh angkat sebagai pemimpin..., kenapa lu orang tak belajarkah dari sejarah Kesultanan Melayu Melaka bagaimana cipalat dan hapraknya Mamak2 Pukimak nih permainkan bangsa Melayu.

Mengapa orang2 Melayu sanggup bertuankan pemimpin dari golongan mamak ini, dan lihatlah hasilnya sekarang ini. Nama parti umno sendiri yang rosak dan nampak busuk akibat fitnah dan perbuatan sundal dari golongan mamak2 umporno durjana nih...

So... kepada puak2 melayu umporno sekalian, lu orang bentangkanlah usul supaya parti melayu itu hanya berteraskan bangsa melayu sahaja. Lu orang usulkan supaya kaum mamak ditendang keluar dari umno.... bebaskan umno dari mamak2 celaka nih... hahahaha...

Bikin malu orang melayu jer.... khhaaaaakkkk ptuiiiii.... pundekutty punya mamak2 umporno...!!!!

3 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Sunday, April 01, 2012 11:40:00 PM  

Korang pernah jumpa ke mamak jual laksa.keh keh keh

Anonymous,  Thursday, June 28, 2012 11:39:00 PM  

Muka india ini boleh panggil Melayu ke? Bumiputera ke? Something wrong ini, Indian Muslim tetap Indian! Indian Muslim tak boleh jadi Melayu sebab dia bukan Melayu. Ini bullshit punya UMNO member, kasi buang dari UMNO boleh!

Anonymous,  Tuesday, August 14, 2012 10:55:00 PM  

AKU DH LAMA X MKN KEDAI MAMAK NI.....PENGOTOR....KIMMAK MAMAK

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP