IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kenapa Bodoh Sangat Beb...!!!!

>> Sunday, April 01, 2012

Kah... kah... kah... guling2 gua bantai ketawa beb... atas kebangangan segelintir makhluk yang bergelar manusia.... muakakakakakakaaaa...!!!!

Lu orang bayangkan punyalah taksub dan bersemangat dengan kePartian diorang... sampai sanggup mengadai nyawa.... muakakakakaaaa....

Lain kali kalau nak berparti/berpolitik sekalipun biarlah cerdik sikit beb.... ingat anak bini mak bapak (keluarga) kat rumah tuuuu...., tak kiralah samada di tangkap polis ke... kena dakwa dakwi ke... itu hal lain..., kalau mati keras macam kat sini... amacam...????

Lu orang ingat Najib Razak, Anuar Brahim, Haji Hadi, Lim Kit Siang dan pemimpin2 pujaaan lu orang nak tanggung anak bini mak bapak lu orang seumur hidup ke... ???? Jangan harap aaarrr.... lu orang dah tentu2 berhempas pulas dalam lubang kubor... yang ditinggalkan pulak dah hilang tempat bergantung dan punca mata pencarian.... tak ke gila punya kerja tuuuu..

Tapi itulah natijahnya apabila menyokong parti keterlaluan, tak kiralah apa parti sekalipun. Cuma TV3 semalam tak hebohkan yang mati tu adalah tukang pasang bendera Dacing beb.... kah... kah... kah...., dapat upah tak berapa sen... nyawa pulak melayang... adussssss..... apalah bodohnya makhluk2 bergelar manusia nih....!!!!


Papa dah mati anak ooiiii...
kena renjatan letrik malam tadi masa pasang bendera dacing.

Yang di Nibong Tebal pulak.... puak2 PAS tengah melalak Bendera PAS kena bakar.... adoiiiyyaaiiii.... pasal Bendera pun nak kecoh ke....????

Gua buat lap kaki keluar tandas jelahhhh.... tak kira Bendera parti mana..., asalkan kain tu freeeeee.... hahahaha....!!!! Selalunya Bendera BN jadi mangsa sebab stok banyak beb..... hahahaha....!!!!

Pesanan kepada penyokong dan petugas2 Pakatan Rakyat, lu orang jangan jadi bodoh macam lembu2 umporno/bn... pasang bendera sampai hilang nyawa... kah... kah.... kah.... !!!!

Gua nak pi tanya Ulama Murtabak sat...., samada mati kerana pasang bendera parti politik tu mati syahid atau mati katak.... ????

oopppsss... lu orang jangan suruh gua tanya Ma..shit..tah.., gua dah tau... jawapannya adalah Mati Syahid beb.... sebab yang mati tu orang Dacing Senget... satu kapal wa cakap luuuu.... muakakakakaaaa....!!!!

Kesimpulannya.., ambillah iktibar dengan kejadian tersebut, janganlah taksub/fanatik kepartian melampaui batasannya. Walau apa pun... Innalillah... jelah kepada yang terkorban dalam perjuangan politik haprak nih... Al-Fatihah dan semoga roh mereka yang terkorban tu di cucuri rahmat.... dan Takziah kepada keluarga mangsa.

2 IkutSukaLu...::

HaHs Tuesday, April 03, 2012 1:11:00 PM  

Walaupun dah mati. Claim jgn lupa bayar. Nanti kena saman kat pdg mahsyar. Ko ingat kalo claim mati syahid kat dia, dah x payah bayar hutang ke? Anak bini nanti nak mkn apa? mashitah2.

HaHs Tuesday, April 03, 2012 1:11:00 PM  

Walaupun dah mati. Claim jgn lupa bayar. Nanti kena saman kat pdg mahsyar. Ko ingat kalo claim mati syahid kat dia, dah x payah bayar hutang ke? Anak bini nanti nak mkn apa? mashitah2.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP