IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kain Ustazah Terselak... Malu La Pulak...!!!!

>> Wednesday, April 04, 2012

Aaalaaalaaaaalllaaaa... bushuk...bushukkk... Mashit...ah... oooiiii... hang dok kelebek apa tuuuu... muakakakaaaaa...!!!!

Al-kisah... akhirnya Ustazah Mashit..ah yang berkening seksi lagi vogue sudah salah selak beb..., maka terdedahlah segalanya... kih..kih...kih...

Apabila saya mendengar Dr. Mashitah mendedahkan bahawa DAP telah berhubung dengan IKIM untuk mendapat penjelasan berhubung Islam, secara spontan saya bertanya, tetapi malangnya tanpa microphone, MCA tidak berhubung untuk tujuan yang sama ke? Soalan saya hanya sempat dijawab oleh Ahli Parlimen PR bahawa MCA tidak minat dan Dr. Mashitah terus duduk, mungkin merasa sedikit kesal bahawa maklumat tersebut telah didedahkan.
Rupa-rupanya selama ini umporno yang kononnya Islam tak pernah berdakwah kepada sahabat sekelambunya sejak dulu, kini dan hingga ke hari ini... hahaha... alahai kesiannya kepada penchachai2 dan blogger umporno yang tagline di blognya "DAP Anti Islam, PAS itu Melayu, umno itu Islam"...

hahahaha... Islam kepala bapak dia berjambul laaaa... pasal tu dia punya Islam cara umno boleh fitnah orang sesuka hati mak dia... kah.. kah.. kah.., tapi apa ada hal kannn.... blogger umporno kaki rogol fitnah tu... dah spesies makan duit haram, hati pun sudah hitam... darah daging pun sudah gelap... cahaya iman jangan cerita aarrr... lu orang tengok muka dia pun jenis takda cahaya (Nur) punya... sendiri mau ingat laaaa.... hahahaha..., lagi mau baca dan percaya dia punya berita kaaaa...???

Patut laaaa... selama ini orang kata umno jadi kuda tunggangan MCA... memang betul pun... hahahaha..., selama ini MCA yang dok berdakwah pada umno, patut laaaa... yang mengaku Ahlul Sunnah Wal Jamaah dalam umno sanggup jadi Ahlul Punah Wal Porno... pengikut setia Pelakon Seks Malaysia wa cakap luuuu... dah tu pulak beriman dengan Kitab Lord Reid.... kah... kah... kah....

So... tak hairanlah jika umno dan seks tak dapat dipisahkan... sebab diorang sememangnya kaki seks sejak dulu, kini dan selamanya...

Cerita banyak pun tak guna beb... dengan puak2 penchachai lembu unporno nih, sebab hati diorang dah gelap gulita untuk menerima kebenaran. Selanjutnya lu orang baca jelah di sini, bagaimana Ustazah Mashit..ah, sudah tersipu kemalu-maluan apabila kainnya terselak kah... kah... kah....

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Wednesday, April 04, 2012 5:20:00 PM  

Kain terselak?wow i liked :-)

kampong lad Wednesday, April 04, 2012 9:08:00 PM  

umno telah iktiraf presiden mca sbg ulamak aka pukimak khusus dlm bidang hukum hudud. dia dah dapat tauliah dah. ikim & apa ka jadah kim2 lagi manyak lespect sama lia oi. dont play play (pelir2 = peliaq)

Lang Wednesday, April 04, 2012 9:30:00 PM  

bro... mahsyaita bukan selak kain je bro... dah lama die tanggalkan pakaian dia... sejak kenyataan halal melacur dulu dia dah lecur..

Nam Ron Thursday, April 05, 2012 12:09:00 AM  

Lepas ni gua nak tengok ustazah Mashit..ah main tarian tiang pulak!!..kahkahkah

Anonymous,  Thursday, April 05, 2012 1:46:00 AM  

ustazah yg tersalah pilih jurusan..ataupun terkena kejutan budaya..mcm ni la jdnya

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP