IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jumpa Aweks Anak Yatim Beb....!!!!

>> Friday, April 06, 2012

Bermula dengan kes/isu ini, gua memang dah tak percaya dengan Institusi Zakat/Baitulmal Malaysia selagi di bawah pemerintahan Rejim Zionis barisan nasional/umporno... sebab2 makhluk2 yang berjawatan tinggi dalam Institusi tersebut semuanya bernafsu besor... hahahaha...

Selama 2 bulan gua lompat sana lompat sini menunaikan tanggungjawab kerana Allah, hari ini gua berjumpa dengan sebuah Rumah Anak Yatim di Parit 4, Sekinchan Selangor. Alhamdulillah kewajipan tertunai sudah.

Yang nak gua kongsikan di sini, di rumah anak2 yatim tersebut gua terserempak dengan salah seorang daripada anak2 yatim yang ada beb... fuhhhhyooo.. cun gileeeerrr... ada iras2 macam dalam gambar kat sini wa cakap luuu..., kulit putih melepak, body jangan citerrr.. aarrr..., yang tak bleh blah tuuuu... bila dia pusing jer badan membelakangi gua... gua nampak tumit kaki dia merah lagi tuuuu... hahahaha...

Lepas nih dan bulan2 yang mendatang, kompom gua akan beribadah di sini jelah, lagipun dekat dengan Kebun Pisang yang gua usahakan dengan kawan di kawasan tu... hehehehe... sambil menyelam telan air bergelen2 beb... perghhhh....!!!!

Tanam pisang rapat-rapat
Biar senang puyuh berlari
Ku pinang-pinang tak dapat
Ku pujuk-pujuk bawak lari...
yeeaaaabedabeduuuu ...!!!!

Gua ada interview awek tu tadi... tapi biarlah rahsia dulu, tak bleh war-warkan namanya di sini sebab gua tak percaya dengan lu orang semua terutama sekali si BunBinBan, Opisboi dengan Waris... diorang nih semua mata bola keranjang beb... kah...kah...kah....

Bagilah gua bela dulu sampai besar..., dan lu orang jangan buruk sangka dengan gua pulak... sebabnya bukan gua nak bela untuk buat bini... tapi gua nak bela untuk buat menantu beb... hahaha... Apa barang umur macam gua nak berbini lagi dengan aweks 16 tahun, mau kena denda RM25 hengget dengan sebatan 20 rotan... hahahaha... bawah umur tuuuuu....!!!!

Lagipun sejuk mata memandang... kalau orang tanya... "menantu siapa tuuu..." ada pula yang menjawap... "itulah menantu Isa..." kembang kempis hidung gua penuh dengan riak, takbur wal ujub... macam jiran gua yang nak bermenantukan si Kazakhstan tuuuu.... muakakakaaaa...!!!!

So... bagi sesiapa yang nak beramal ibadah dengan menyumbang apa yang patut ke Rumah Anak2 Yatim ini, bolehlah klik di sini (Sumbangan) seikhlas yang mungkin kerana Allah SWT. Sambil beramal sambil tolong bela bakal menantu gua ok... hahahaha...

Selesai urusan di situ dan bye.. bye bakal menantu, gua reverse kereta terus ke kebun sebab dah hampir 2 minggu gua tak jengok beb... sebab sibuk menghafal. Sampai jer di kebun dan hasilnya.... selak rumput nampak pokok pisang.... selak pokok pisang nampak rumput, insyallah selepas gua balik dari menyahut panggilan Ilahi pada 28/4/2012 ini... gua kena usung mesin rumputlah gamaknya...

Rumput dah nak sama tinggi dengan Pokok Pisang.... Adusssss....!!!!

Perghhh... bulan September Rosmah Mansor pasti jealous dengan kami... hahaha...

Bakal siap seminggu dua lagi.

Bakal dirobohkan...

Dari hasil pisang nih boleh la gua... kenen2 bakal menantu kat atas tuuuu... hehehehe...!!!! Boleh laaa... buat majlis bertunang jer... setengah juta... majlis walimatulurus... kurang2 lagi setengah juta beb...

Puashatinya... sebab hasil titik peluh sendiri... bukannya kebas duit rakyat untuk kepentingan keluarga sendiri beb.... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP