IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Hahaha... Padan Muka Kena Belasah...!!!!

>> Monday, April 09, 2012

Kah... kah... kah....!!!!

Selalunya diorang nih ada lesen untuk belasah orang, tapi sekali ini diorang pulak kena belasah... kah.. kah... kah.... betul2 bikin gua senak perut ketawa guling2.... hahahahaaaa....

Ada yang patah tulang rusuk...??? Ada yang pecah muka..???, kalau takda... lain kali lu orang belasah jer... sampai koma lagi bagus... hahahaha...

Bila rakyat berhimpun secara aman... lu orang dengan bangangnya ikut arahan pegawai atasan belasah rakyat ikut suka lu orang jerrrr...., Itulah balasannya kalau suka sangat belasah orang... (tak kiralah dalam apa senario sekalipun) kan dah kena belasah balik... amacam...??? apa rasa...??? sakit tak.... hehehehe...

Walaupun dalam kes nih..., siapa benar siapa salah gua tak tau pasal gua tak mengikuti langsung perkembangan bolasepak dalam Malaysia sebab menyampah, juga meluat sesangat selagi seltan genting masih pegang jawatan tertinggi FAM... macam dah takda orang lain lagi yang layak..., oopppsss.... sori melalut pulak.... hehehe...

Apa-apa pun pada malaun2 FRU tu... gua ucapkan padan muka lu orang lah... dah bertemu buku dengan ruas.... hahahaha... gua cuma tunggu berita si Anjing Polis yang menganas dalam Bersih 2.0 pulak kena belasah.... moga2 akan tiba jualah harinya.... adiossssss.... selamat berehat dalam hospital... nasib baik bukan Selamat dalam lubang Kubooooooooorrrrrr..... hahahahaha....!!!!!

Dua penyokong Sarawak bertindak liar memukul anggota FRU di Stadium Negeri, malam tadi.

Anggota Fru parah selepas dibelasah oleh penonton dalam perlawanan Sarawak menentang Kelantan, malam tadi. - sumber rembat dari sini.

Sooo.... apa ada hal... sekali dua kala kena belasah.... perkara biasa jer..... itu pun nak kecoh.... muakakakakaaaaa....!!!!


5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, April 09, 2012 10:59:00 AM  

hahaha!!!baru ada akai,nasib baik tk mampos,tp elok ler jgk,kurang le sekor lembu liar berkeliaran pd 28hb nti,

JAKA,  Monday, April 09, 2012 11:48:00 AM  

tu baru sorang bedal...

kalau PR nk buat masa Bersih boleh.

tp kita org bertamadhun.

fru jgn lagak sgt la dgn uniform, cota, water canon yg semua hasil cukai rakyat bayar.

hanya seluar dalam fru je yg dia beli sendri tau!

makan minum masa bertugas pun rakyat bayar.

malu la sikit

Anonymous,  Monday, April 09, 2012 5:16:00 PM  

lu ni mmg bodoh la

Anonymous,  Monday, April 09, 2012 9:42:00 PM  

hah???kene belasah???mampos ke???cedera je???aisey liat bebenor nk mampos nye tu,mgkn tuhan nk bg peluang kt fru tu bertaubat,supaya tdk senantiasa di lembu kan,

John Rennoult [JR] Tuesday, April 10, 2012 6:18:00 PM  

hahaha.. ni kat sarawak. penduduk dah benci sangat kat polis2 ni yang suka melindungi samseng2 termasuk ketua menteri sarawak yang merompak tanah rakyat.. sekarang nak sukat tanah pun bawa FRU. nampak beno merompak..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP