IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Suara Dari Penjara.

>> Friday, March 30, 2012

Gua ingatkan malaun nih dah mampus keras dalam penjara, tup tup ada lagi suaranya... hahahaha... dan sepatutnya suara itu datangnya dalam penjara..., memandangkan malaun ni golongan elitis umporno boleh laaaa... pulak disebabkan rayuan mahkamah di tangguhkan dulu untuk masuk kedalam jeriji besi tuuuu....

BN akan hilang Selangor jika Umno terlalu dominan, kata Banduan Khir Toyo.

Itulah.... gua dah pesan dengan Imam Hoslan hari tu... sebelum lu baling selipar kat hakim hari tu lu kena masuk parti umporno dulu... tapi dia degil nak buat camna kan.... walau apa pun ada hikmah buat dirinya, selagi dia tak hina Allah itu sudah baik buat dirinya.

Kita semua telah dipertontonkan supaya mengambil ikhtibar dan pengajaran daripada undang2 di Malaysia nih... lu orang boleh hina Allah sesuka hati lu orang, buatlah penghinaan apa saja terhadap Allah SWT dan agamaNYA.

Tetapi AWAS.... lu orang jangan mengatal nak menghina Mahkamah, Hakim dan Raja/Sultan..., tunggulah hukuman penjara dan denda yang menanti hahahaha....

Berbalik kepada suara malaun yang sepatutnya berada dalam penjara sekarang nih..., gua rasa malaun jawa tu masih mamai lagi kot... masih bermimpi yang Selangor nih masih diperintah oleh parti bangsat haramjadah barisan nasio-anal.... hahahaha...

Hellloooo.... wak...!!!!
Kok.... wak sudah terlupa makan tempe hari ini.....????

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP