IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pucat Lesi Muka Anak Haram Tuuuuu....!!!!! hahahaha...!!!!!

>> Thursday, March 29, 2012



Gua bantai gelak guling2 beb... tengok muka samseng lembu umporno pucat lesi... kah... kah... kah..., gua rasa time tu... teloq mangkuk ayun lembu upahan umporno tu kecut gileeerrrr.... beb... dada dia punya kencang macam nak terbarai.... muakakakaka....

Contohi sikap Polis Malaysia selama ini..., walau puak2 samseng umporno menyerang dan buat kecoh Polis2 umporno ni buat selamberrrr... derkkkk... jer...., tiada tindakan apa2 pun...

Sepatutnya Anggota Unit Amal Pas pun kena ambil sikap sedemikian jugak..., pada mulanya buat2 laaa... tak nampak.., biar samseng2 umporno tu kena belasah cow..cow..dulu.., dah hampir nyawa2 ikan nak mampus barulah masuk campur dan serahkan pada polis... muakakakaka....

Puak2 samseng umporno tu ingat bila dah dapat upah dari orang atasan diorang, Polis pun gang diorang... diorang ingat negara nih keturunan makbapaktoknenek diorang punya.... suka2 jer nak buat kacau kat majlis orang....

Kepada gang2 PR... lain kali kalau ada kekacauan/gangguan dari samseng lembu umporno lagi, lu orang kepong dan belasah jer... melayu2 lembu anak haramjadah yang buat kacau tu sampai lunyai... lepas tu baru serahkan pada gang diorang si Pak Polisi.... hahahaha...

Bila dah kena lanyak banyak kali..., baru diorang ada akai kot....!!!!

Selama ini penyokong2 PR bersabar diorang ingat penyokong2 PR penakut.... sekali sekala kena kasi ajar sikit... kasi taruk maksimum puak2 samseng lembu umporno nih..., kalau boleh henyak dan pelupuh sampai tinggalkan parut... supaya jadi kenangan buat diorang..., nak lagi gempak... patahkan kaki dan tangan diorang... hahahaha...!!!!

Kalau gua... gua kasi patahkan tulang tengkok dia.... muakakakakaaaa.....!!!! Bagi mampus terus lagi baik daripada menyusahkan masyarakat.... pundek haramjadah punya umno... hahahaha...!!!!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP