IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pengorbanan Mami Lembu..???

>> Monday, March 12, 2012

Dalam banyak2 Menteri..., yang paling Goblok dalam kabinet dapor Najib adalah yang bagi kenyataan kat bawah tuuu..., dia nih sejak dulu lagi asyik mengoblokkan orang jer kerja dia, bertepatan dengan jawatan dia dalam parti lembu..., agaknya dia ni sememangnya dilahirkan untuk jadi Goblok kot... hahahaha...

Ketua Penerangan Umno, Ahmad Maslan berkata, walaupun kes NFCorporation masih disiasat, namun yakin Shahrizat mahu persepsi rakyat diperbetulkan dalam isu berkaitan.

"Ini adalah suatu pengorbanan yang wajar dihargai oleh semua pihak."

"Beliau masih tetap diperlukan khidmatnya sebagai Ketua Wanita Umno dan Barisan Nasional (BN) kerana ramai akui kegigihan dan usaha beliau memimpin wanita sejak memegang jawatan itu," katanya pada satu kenyataan, hari ini.
Bagi dia tindakan Mami Lembu tu satu pengorbanan... hahahaha... pengorbanan kepala atok dia laaaa... mangkuk berayun macam tu pun boleh pegang jawatan Menteri... hahaha... makhluk umporno manalah yang pilih si goblok macam tu dalam pilihanraya... bangang tak sudah2...

Mangkuk goblok nih pun tau si Mami Lembu tu masuk kabinet Najib ikut jalan belakang lorong haji taib, di lantik jadi Senator lepas tu di angkat jadi Menteri... 8 April depan tamat tempoh sebagai Senator. Si Mami Lembu dah tau, sebab dia jadi liabiliti kepada Lembu2 lain... maka Mami Lembu ambik kesempatan tamat tempoh khidmatnya sebagai tarikh letak jawatan...

Keputusan dan pengistiharan tarikh letak jawatan mami lembu tu lakonan jer... untuk mengoblokkan mangkuk2 ayun macam Ahmad Maslan dan lembu2 umporno kampung 1Malaysia... hahahahahaaa...!!!!


Kalau 1st Class Goblok nih tak mau jadi Menteri Goblok, adalah lebih baik dia turut mendesak supaya Mami Lembu tu pujuk Lembu Jantan yang di akui sebagai laki dia tu pulangkan balik semua wang rakyat berjumlah RM250 juta tuuuu...

Itu duit kerajaan... duit rakyat... bukan duit keturunan mak bapak lembu tuuuu..., bukan dengan pengorbanan letak jawatan atau tak di sambung khidmat... boleh selesai kes... BANGANG punya Menteri aka Ketua Penerangan Goblok umporno...!!!!
Murid darjah satu buat ayat...: "Mami Lembu secara rela dalam paksa, berkorban dengan membiarkan badannya di lenyek dengan basikal Menteri Goblok untuk menyelamatkan Parti Lembu, semua lembu2 jantan dan betina terharu dengan pengorbanan Mami Lembu.."... hahahaha...
Lembu untuk di korbankan. Bukannya Lembu Berkorban.... hahahaha...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP